Prípadová štúdia z marketingu - Segment trhu
«»
Popis:
Podnik bude situovaný v oblasti s rozvinutým cestovným ruchom a vysokým dopytom po jeho službách, medzi ktoré patria aj stravovacie služby. Reštaurácia bude súčasťou hotelového komplexu. Podnik bude uspokojovať potrebu hladu zákazníka špecifickým produktom - predovšetkým tradičnými slovenskými jedlami a nápojmi, a tým sa bude líšiť od konkurencie, s cieľom dosiahnuť určitý zisk a byť konkurencieschopný na trhu.
Bude mať výhodnú pozíciu a ľahkú dostupnosť pre zákazníkov aj dodávateľov. Klientelu podniku nie je možné jednoznačne stanoviť, preto podnik bude ponúkať široký sortiment a všetkým skupinám zákazníkov bude mať čo ponúknuť. Stálu klientelu budú tvoriť predovšetkým pracovníci okolitých firiem, ktorí sa k nám budú chodiť stravovať a taktiež hostia hotela. Zásobovanie podniku bude zabezpečované prostredníctvom služieb dodávateľov ako aj vlastným zásobovaním majiteľom a prevádzkarom podniku firemným autom.
Podnik si do budúcnosti stanoví ciele, ktoré sa bude snažiť splniť v plnej miere.
Kľúčové slová:
marketing
konkurencia
zákazníci
segmentácia trhu
dodávatelia
marketingový informačný systém
mikroprostredie
makroprostredie
Obsah:
- Opis firmy
Organizačná štruktúra
Marketingový informačný systém
Analýza makroprostredia
Ekonomické prostredie
Demografické prostredie
Technologické prostredie
Kultúrne prostredie
Analýza mikroprostredia
Zákazníci
Konkurencia
Dodávatelia
Segmentácia trhu
Segmentačné premenné
Správanie
Úlohy
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.