Prípadová štúdia z marketingu - spoločnosť Lobda s.r.o.
Popis:
1. CHARAKTERISTIKA FIRMY
Spoločnosť Lobda s.r.o. vznikla zápisom do obchodného registra 1.12.1994. Firma sídli na Lieskovskej ceste 88 vo Zvolene. Zaoberá sa výrobou športových lôpt. Svojou činnosťou sa zaradila medzi špičku na Slovenskom trhu a medzi domácimi výrobcami nemá žiadnu konkurenciu. Tromi najväčšími spoločnosťami sú zahraničné spoločnosti so zvučným menom a to: Nike, Wilson a Train.
V spoločnosti pracuje 52 pracovníkov, z toho 40 výrobných. Firma vyrába basketbalové, futbalové, volejbalové, hádzanárske a detské lopty. Ťažiskovým výrobkom sú futbalové lopty. Na realizovanie výroby športových lôpt spoločnosť zakúpila dva stroje z Nemecka. Výrobky sú cenovo prístupné a kvalitne spracované. Lopty sú určené najmä pre rekreačné a tréningové využitie pri hrách i vrcholových športoch. Cieľovou skupinou sú mladí, športovo aktívni ľudia. Spoločnosť má záujem dodávať lopty pre školy a športové kluby. Hlavnou výhodou sú prijateľné ceny, vysoká kvalita a trvanlivosť výrobku a fakt, že sa jedná o slovenský výrobok na svetovej úrovni.
Kľúčové slová:
analýza podniku
marketingový plán
ekonomická analýza
Obsah:
- 1. charakteristika firmy 3
2. ekonomické ukazovatele 4
3. trhové podiely 10
4. portfóliová analýza – bcg matica 13
5. analýza štruktúry sortimentu 15
6. cenová pružnosť dopytu 18
7. ponukový propagačný materiál 19
8. systém distribúcie výrobkov 21
9. prieskum trhu 22
10. optimalizácia marketingového mixu 26
11. stratégia výrobného programu 28
12. záverečná marketingová správa 30
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.