Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Produkt v medzinárodnom marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
13401
Posledná úprava
04.12.2020
Zobrazené
1 117 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ako už bolo uvedené vstup na zahraničný trh si vyžaduje modifikovať marketingový mix - produkt, cenu, miesto a komunikáciu (podporu) - firmy. Dôležitou súčasťou marketingového mixu je nositeľ úžitkovej hodnoty - produkt.

Jedna z principiálnych otázok v medzinárodnom marketingu sa dotýka typov produktu, ktoré môžu byť predané v zahraničí. Medzinárodná firma musí zvážiť, či je daný produkt možné predávať v doterajšej forme alebo je nutné produkt adaptovať podľa medzinárodných - zahraničných požiadaviek. Medzi základné faktory, ktoré ovplyvňujú výber produktovej stratégie, patrí charakter produktu, jeho určenie, druh potreby, ktorú uspokojuje, balenie, dizajn, technické parametre, doplnkové služby viažuce sa produkt, kvalita produktu, možnosti jeho štandardizácie alebo adaptácie, značka, ktorú prezentuje, produktový rad, spôsob distribúcie a iné.

Kustomerizácia (od angl. customer - zákazník) produktu predstavuje prispôsobenie produktu a jeho vlastností potrebám konkrétneho zákazníka. Uplatňuje sa často pri dodávke investičných celkov alebo pri dodávke veľkých softwérových systémov pre firmy. Kým adaptácia produktu predstavuje jeho určité prispôsobenie sa zahraničnému trhu. Adaptácia môže byť:
...

Kľúčové slová:

produkt

marketing

medzinárodný trh

medzinárodný marketing

tvorba produktu

zákazník

dimenzovanie produktu

kvalita

značka

obal

balenie

záruka

servis

životný cyklus produktu

vývoj



Obsah:
  • 1 Tvorba produktu pre medzinárodný trh
    Dimenzovanie produktu pre medzinárodné použitie
    Zmena čŕt produktu na medzinárodnom trhu
    Prispôsobenie kvality medzinárodným požiadavkám
    Rozhodovanie o značke a obale
    Balenie a obal
    Životný cyklus produktu
    Záruka a servis
    2 Vývoj nového produktu
    Produktové stratégie
    Zdroje inovácií v medzinárodnom marketingu
    Predstavenie nového produktu

Zdroje:
  • ĎAĎO, J., 1996. Medzinárodný marketing. Banská Bystrica: ESOX Consulting, 1996, 189 s., ISBN 80-967599-0-6.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko