Popis:
I. Aktivizačné a motivačné činnosti:
Odpočinková činnosť + rekreačná činnosť.
Cieľ: Relaxácia organizmu po vyučovaní.
Metódy a formy práce: hromadná forma práce
-demonštračná, imitácia, slovná- dialogická- rozhovor,
Pomôcky: maketa- stonožka, CD-prehrávač, CD- keby mala rozum stonožka,
Metodický postup:
Motivácia:
Deti, videl z vás už niekto stonožku? Ako stonožka vyzerá? Koľko nôh má stonožka? Nemusí mať 100 nôh, môže ich mať viac alebo menej. Pustím vám pesničku, ktorú už poznáte, skúsime si zatancovať na túto pieseň. (Keby mala rozum stonožka, Belo Felix). Predstavíme si, že sme niekde v lese na bále, ale nie sú tam len stonožky, ale aj iný hmyz, iné chrobáčiky.
Keďže túto pieseň poznáme tak si ju aj spolu ju zaspievame.
Keby mala rozum stonožka. (učebnica hudobnej výchovy pre 4. ročník na strane 12.)
Rozhovor s deťmi: Čo všetko by robili, keby mali toľko nôh ako stonožka...
Kľúčové slová:
námety na činnosť do ŠKD
projekt do ŠKD
školský klub
družina
záujmové činnosti
vyučovanie
Obsah:
- I. Aktivizačné a motivačné činnosti:
II. Záujmové činnosti:
III. Záverečné činnosti: