Projekt MLYNY - marketingová komunikácia
«»
Popis:
1.Vek respondentov
Z celkového počtu opýtaných tvorili najväčšiu skupinu mladí ľudia vo veku 15-25 rokov, ktorých bolo 301 (43%). Druhou najpočetnejšou skupinou boli respondenti vo veku 26-40 rokov, ktorých bolo 29% (202). Ďalší v poradí boli respondenti vo veku 41-59 rokov, ktorí tvorili 21% z celkového počtu opýtaných. Najmenej početnou skupinou boli respondenti nad 60 rokov, ktorých bolo 49, čo predstavuje len 7% zo všetkých opýtaných.
Kľúčové slová:
rozprávka
spotrebiteľ
spotrebiteľský prieskum
respondent
domácnosti
Obsah:
- 1. Detailný popis eventu
2. Stanovenie cieľovej skupiny
3. Stanovenie konkrétnych cieľov zvolenej marketingovej aktivity z hľadiska zvýšenia tržieb obchodných prevádzok
4. Propagačný mix
5. Rozpočet eventu
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.