Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Projekt MLYNY - marketingová komunikácia

«»
Prípona
.docx
Typ
projekt
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
45340
Posledná úprava
27.10.2014
Zobrazené
1 476 x
Autor:
michaela.lukacova53
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1.Vek respondentov

Z celkového počtu opýtaných tvorili najväčšiu skupinu mladí ľudia vo veku 15-25 rokov, ktorých bolo 301 (43%). Druhou najpočetnejšou skupinou boli respondenti vo veku 26-40 rokov, ktorých bolo 29% (202). Ďalší v poradí boli respondenti vo veku 41-59 rokov, ktorí tvorili 21% z celkového počtu opýtaných. Najmenej početnou skupinou boli respondenti nad 60 rokov, ktorých bolo 49, čo predstavuje len 7% zo všetkých opýtaných.

Kľúčové slová:

rozprávka

spotrebiteľ

spotrebiteľský prieskum

respondent

domácnosti



Obsah:
  • 1. Detailný popis eventu
    2. Stanovenie cieľovej skupiny
    3. Stanovenie konkrétnych cieľov zvolenej marketingovej aktivity z hľadiska zvýšenia tržieb obchodných prevádzok
    4. Propagačný mix
    5. Rozpočet eventu

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko