Projekt penziónu - manažérska ekonomika
Popis:
Ukážka:
1. Čo je to marketingový manažment
Marketingový manažment je procesom racionálneho riadenia marketingových aktivít zohľadňujúcich potreby organizácie, ale aj potreby zákazníkov. Zmyslom marketingového manažmentu je racionálnosť v zmysle časovo najvhodnejšieho, kvalitného a cenovo prijateľného vyhovenia potrebám zákazníkov a racionálnosť v zmysle hospodárneho vynakladania kapitálu organizácie a jeho maximálne zhodnotenie pri úspešnom uspokojovaní potrieb a požiadaviek zákazníkov. Táto otázka zároveň spočíva aj v zákazníkovej akceptácii výrobcom uplatňovaných marketingových postupov, ktorými dotvára a ovplyvňuje trh.
Marketing v súčasných podmienkach chápeme ako koncepciu riadenia podniku, ktorá sa neustále snaží o nájdenie rovnováhy medzi pomerne protichodnými záujmami zákazníka na jednej strane a firmy na strane druhej. Znamená to sústavné sledovanie a následné prispôsobovanie sa existujúcim podmienkam a požiadavkám trhu za účelom dosahovania podnikových cieľov.
Kľúčové slová:
marketingový manažment
marketingový mix
legislatívna forma
transformačný proces
prostredie podniku
stratégia
Obsah:
- Obsah:
TEORETICKÁ ČASŤ:
1. Čo je to marketingový manažment
2. Marketingová koncepcia
3. Analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia
4. Tvorba marketingovej stratégie
5. Marketingový MIX
6. Kontrola a prehodnotenie marketingovej stratégie
PRAKTICKÁ ČASŤ:
1. Základné údaje o spoločnosti
2. Poslanie, vízia a predmet činnosti spoločnosti Penzión Zornička
3. Legislatívna forma
- kapitál podniku
4. Opis výrobnej činnosti
- transformačný proces - reštauračné služby
- transformačný proces - hotelové služby
- dodávatelia
- možnosti substitútov v sortimente nákupu a ich dodávateľov
5. Analýza interného prostredia podniku
6. Analýza externého prostredia podniku
7. Analýza silných a slabých stránok podniku, jeho príležitosti a hrozby - SWOT
8. Návrh organizačnej štruktúry a personálneho vybavenia spoločnosti
- opis riadiacich funkcií a činností podniku
9. Marketingová stratégia
10. Stratégia v oblasti ľudských zdrojov
POUŽITÁ LITERATÚRA
Zdroje:
- Synek, M. a kol.: Manažérska ekonomika. Praha: Grada Publishing, 1996
- Bartáková, G. - Cibáková, V. - Štarchoň, P.: Základy marketingu. Bratislava: 2007
- ŠLOSÁR, R.: Výkladový slovník ekonomických pojmov, Bratislava, SPN 1992.
- ĎAĎO, J.: Marketing v drobnom a strednom podnikaní, Banská Bystrica, 1994.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.