Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Projekt penziónu - manažérska ekonomika

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
2632
Posledná úprava
01.03.2017
Zobrazené
4 846 x
Autor:
borka2608
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ukážka:

1. Čo je to marketingový manažment

Marketingový manažment je procesom racionálneho riadenia marketingových aktivít zohľadňujúcich potreby organizácie, ale aj potreby zákazníkov. Zmyslom marketingového manažmentu je racionálnosť v zmysle časovo najvhodnejšieho, kvalitného a cenovo prijateľného vyhovenia potrebám zákazníkov a racionálnosť v zmysle hospodárneho vynakladania kapitálu organizácie a jeho maximálne zhodnotenie pri úspešnom uspokojovaní potrieb a požiadaviek zákazníkov. Táto otázka zároveň spočíva aj v zákazníkovej akceptácii výrobcom uplatňovaných marketingových postupov, ktorými dotvára a ovplyvňuje trh.

Marketing v súčasných podmienkach chápeme ako koncepciu riadenia podniku, ktorá sa neustále snaží o nájdenie rovnováhy medzi pomerne protichodnými záujmami zákazníka na jednej strane a firmy na strane druhej. Znamená to sústavné sledovanie a následné prispôsobovanie sa existujúcim podmienkam a požiadavkám trhu za účelom dosahovania podnikových cieľov.

Kľúčové slová:

marketingový manažment

marketingový mix

legislatívna forma

transformačný proces

prostredie podniku

stratégia



Obsah:
  • Obsah:
    TEORETICKÁ ČASŤ:
    1. Čo je to marketingový manažment
    2. Marketingová koncepcia
    3. Analýza vonkajšieho a vnútorného prostredia
    4. Tvorba marketingovej stratégie
    5. Marketingový MIX
    6. Kontrola a prehodnotenie marketingovej stratégie
    PRAKTICKÁ ČASŤ:
    1. Základné údaje o spoločnosti
    2. Poslanie, vízia a predmet činnosti spoločnosti Penzión Zornička
    3. Legislatívna forma
    - kapitál podniku
    4. Opis výrobnej činnosti
    - transformačný proces - reštauračné služby
    - transformačný proces - hotelové služby
    - dodávatelia
    - možnosti substitútov v sortimente nákupu a ich dodávateľov
    5. Analýza interného prostredia podniku
    6. Analýza externého prostredia podniku
    7. Analýza silných a slabých stránok podniku, jeho príležitosti a hrozby - SWOT
    8. Návrh organizačnej štruktúry a personálneho vybavenia spoločnosti
    - opis riadiacich funkcií a činností podniku
    9. Marketingová stratégia
    10. Stratégia v oblasti ľudských zdrojov
    POUŽITÁ LITERATÚRA

Zdroje:
  • Synek, M. a kol.: Manažérska ekonomika. Praha: Grada Publishing, 1996
  • Bartáková, G. - Cibáková, V. - Štarchoň, P.: Základy marketingu. Bratislava: 2007
  • ŠLOSÁR, R.: Výkladový slovník ekonomických pojmov, Bratislava, SPN 1992.
  • ĎAĎO, J.: Marketing v drobnom a strednom podnikaní, Banská Bystrica, 1994.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko