Projekt periodika - Časopis Ultras-ák
«»
Popis:
Určenie filozofie periodika
Už samotný názov naznačuje, že tento mesačník sa bude špecializovať na úzko špecifikovanú skupinu ľudí. Bude to novinkou svojho druhu na slovenskom trhu, keďže podobný časopis vychádza najbližšie v Poľsku pod názvom „To my Kybice“ (To my fanúšikovia) a z vlastnej skúsenosti viem, že si ho objednávajú aj ľudia na Slovensku. Do tejto skupiny patria zväčša futbaloví fanúšikovia, prívrženci fanklubov alebo aj radikálnejší ultras či chuligáni. Časopis bude zameraný hlavne na monitorovanie slovenskej fanúškovskej, ultras i hooligans scény. Samozrejmosťou bude obsiahla fotogaléria, v ktorej sa budú nachádzať fotografie fanúšikovských skupín a ich prezentovania na futbalových, či hokejových štadiónoch.
Kľúčové slová:
filozofia periodika
zameranie periodika
názov periodika
cieľová skupina
konkurencia na trhu
periodicita
cena a počet strán
náklad
investície
vydavateľstvo
distribúcia
zisk
harmonogram v...
Obsah:
- Úvod
Určenie filozofie periodika
Zameranie periodika
Názov periodika
Cieľová skupina
Konkurencia na trhu
Periodicita, cena a počet strán
Podnikateľské ciele
Vymedzenie tém a obsahu rubrík
Záver
Prílohy
Zdroje:
- Hana Pravdová - Systém a organizácia práce v tlačovom médiu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.