Projekt-Strategický marketing- firma STRUBE.sk
Popis:
Cieľom tohto projektu je vysvetliť, ako funguje marketing Strube SK, spol. s.r.o. a skúmať marketingovú komunikačnú stratégiu a možnosti spoločnosti zlepšenia pre Strube SK. Neustálym zavádzaním nových plodín a odrôd na slovenský trh sa môžu vyskytnúť nové propagačné možnosti. Zavedenie a realizácia nových, moderných prístupov v oblasti marketingovej komunikácie pre Strube SK by bol účel tejto práce.
Kľúčové slová:
SWOT
PORTER´S 5 FORCES
PESTEL
Mikro a makroprostredie
Marketingový mix
Obsah:
- Úvod- Strube SK, spol. s r.o.
Macro and MicroprostredieStrube SK, spol. s r.o.
Porter´s 5 forces
PESTEL Analýza
Produkt
Marketingový Mix 4P
Produkt-Cukrová repa,Pšenica a slnečnica, lahôdková kukurica
Cena, Miesto, Reklama, Vzťahy s verejnosťou, Podpora predaja, Osobný marketing, Priamy marketing, Sponzorstvo, Výstavy, veľtrhy, Dni poľa
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.