Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 090   projektov
0 nových

Projekt z dopravných procesov

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
1,6 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3130
Posledná úprava
04.03.2017
Zobrazené
1 092 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Ukážka:

Trať Hronská Dúbrava - Kozárovce sa nachádza v juhozápadnej časti územia SR. Je súčasťou trate Nové Zámky - Hronská Dúbrava. Trať Nové Zámky - Hronská Dúbrava je zaradená do 2. kategórie železničných tratí na Slovensku. Jedná sa o 120 km dlhú jednokoľajnú trať s normálnym rozchodom (1435 mm) so 16 km dlhým dvojkoľajných úsekom Žiar nad Hronom - Žarnovica. Trať je elektrifikovaná striedavým prúdom 25 kV / 50 Hz. Zábrzdná vzdialenosť je 700 m. Maximálna povolená dĺžka vlaku je 590 m.

Kľúčové slová:

Hronská Dúbrava

Kozárovce

trať

zastávka

vozeň



Obsah:
  • 1. Všeobecné údaje o traťovom úseku Hronská Dúbrava - Kozárovce
    1.1 Všeobecná charakteristika
    1.2 Demografická charakteristika miest a obcí
    2 Dopravná charakteristika traťového úseku
    2.1 Prehľad dopravní a zastáviek
    2.2 Sklonové pomery na traťovom úseku
    2.3 Normatív hmotnosti pre jedno činné hnacie dráhové vozidlo
    2.4 Vzdialenosti medzi dopravňami
    2.5 Jazdné časy medzi stanicami pre základné druhy vlakov
    2.6 Schéma traťového úseku
    3 Stanovenie potrebného počtu vozňov
    3.1 Výpočet potrebného počtu vozňov na nakládku
    3.2 Výpočet rozdielu medzi nakládkou a vykládkou
    3.3 Vyrovnávka prázdnych vozňov
    3.3 Samotná vyrovnávka vozňov
    4. Stanovenie počtu manipulačných vlakov
    4.1 Výpočet vozňových prúdov
    1. Všeobecné údaje o traťovom úseku Hronská Dúbrava - Kozárovce
    1.1 Všeobecná charakteristika
    1.2 Demografická charakteristika miest a obcí
    2 Dopravná charakteristika traťového úseku
    2.1 Prehľad dopravní a zastáviek
    2.2 Sklonové pomery na traťovom úseku
    2.3 Normatív hmotnosti pre jedno činné hnacie dráhové vozidlo
    2.4 Vzdialenosti medzi dopravňami
    2.5 Jazdné časy medzi stanicami pre základné druhy vlakov
    2.6 Schéma traťového úseku
    3 Stanovenie potrebného počtu vozňov
    3.1 Výpočet potrebného počtu vozňov na nakládku
    3.2 Výpočet rozdielu medzi nakládkou a vykládkou
    3.3 Vyrovnávka prázdnych vozňov
    3.3 Samotná vyrovnávka vozňov
    4. Stanovenie počtu manipulačných vlakov
    4.1 Výpočet vozňových prúdov
    5. Výpočet potrebného počtu koľají v stanici Hronský Beňadik
    5.1 Priepustná výkonnosť dopravných koľají
    6. Výpočet potrebnej dĺžky koľají na nakládku a vykládku v žst Hronský Beňadik
    7. Výpočet priepustnosti traťového úseku
    7.1 Určenie obmedzujúceho úseku
    7.2 Výpočet staničných prevádzkových intervalov
    7.3 Výpočet traťových prevádzkových intervalov
    7.4 Určenie praktickej priepustnej výkonnosti vo výhľadovom GVD
    8 Výpočet počtu zamestnancov v stanici Hronský Beňadik
    8.1 Zamestnanci stanice Hronský Beňadik
    8.2 Vlakové čaty pre Mn vlaky
    9 Vlaky v liste GVD
    10 Návrh racionalizačných opatrení
    11 Celkové zhodnotenie spracovaného materiálu
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko