Projektový manažment - vybudovanie MO prevádzky
«»
Popis:
A. Projektový zámer
1. Výber témy projektu
Mojím projektovým zámerom je vytvoriť projekt zriadenia maloobchodnej prevádzky potravín v oblasti s dostatočným množstvom obyvateľov, v ktorej boli predtým tri prevádzky a dnes nie je ani jedna. Cieľom mojej práce je ponúknuť možnosť zriadenia maloobchodnej prevádzky potravín so zreteľom na spokojnosť zákazníkov, zdvihnutie ceny nehnuteľností verejnosti, spokojnosť zamestnancov a spokojnosť dodávateľov.
2. Analýza ovplyvňovateľov
V tejto časti pomocou tabuľky a Vennovho diagramu charakterizujem hlavných ovplyvňovateľov, ktorých existencia má dopad na maloobchodnú prevádzku.
Kľúčové slová:
projektový zámer
projektový dokument
marketing projektu
komunikačný plán
plán rizík
rozpočet projektu
Obsah:
- A. Projektový zámer
1. Výber témy projektu
2. Analýza ovplyvňovateľov
3. Matica logického rámca
B. Vypracovanie projektového dokumentu
1. Definovanie cieľa projektu (SMART)
2. Opis a analýza súčasného stavu (SWOT)
3. Prínosy projektu
4. Marketing projektu
5. Popis riadenia projektu
6. Vecná dekompozícia projektu
7. Organizačná dekompozícia projektu
8. Matica zodpovednosti
9. Časové plánovanie - Ganttov diagram
10. Harmonogram míľnikov projektu
11. Plán zdrojov a nákladov
12. Komunikačný plán
13. Plán rizík
14. Rozpočet projektu
15. Plán poprojektových činností
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.