Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Public Relations a ich miesto pri budovaní imidžu spoločnosti

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
17 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
1637
Posledná úprava
23.04.2016
Zobrazené
2 464 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Problematike Public Relations sa venujem od roku 2004. Ako PR špecialista v úverovej spoločnosti Cetelem Slovensko a.s. zodpovedám za prípravu stratégie Public Relations spoločnosti, jej realizáciu a vyhodnotenie úspešnosti dosiahnutia stanovených cieľov.

Spoločnosť Cetelem, člen skupiny BNP Paribas, je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca na štyroch kontinentoch, v 25 - tich krajinách sveta. Jedným z hlavných cieľov spoločnosti, zvolených na medzinárodnej úrovni, je vytvorenie pozitívneho firemného imidža v jednotlivých krajinách, a to predovšetkým využitím nástrojov Public Relations a sekundárne prostredníctvom reklamy. Toto rozhodnutie je dôsledkom zmeny strategických zámerov firmy, ktoré sa sústreďujú na zvýšenie konkurencie schopnosti v medzinárodnom meradle.

Kľúčové slová:

PR

imidž

public relations

zákazníci

spoločnosť

dodávatelia

konkurencia



Obsah:
  • 1.Zdôvodnenie a motivácia výberu témy doktorandskej dizertačnej práce
    2.Charakteristika problematiky, ciele a metódy
    3.Public Relations
    3.1.Pojem Public Relations
    3.1.2.Cieľová skupina
    3.1.1.Ciele Public Relations
    3.1.2.Funkcie Public Relations
    3.2.Imidž
    3.2.1.Pojem Imidž
    3.2.2.Faktory Imidž
    3.2.3.Proces tvorby imidž
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko