Public Relations a ich miesto pri budovaní imidžu spoločnosti
«»
Popis:
Problematike Public Relations sa venujem od roku 2004. Ako PR špecialista v úverovej spoločnosti Cetelem Slovensko a.s. zodpovedám za prípravu stratégie Public Relations spoločnosti, jej realizáciu a vyhodnotenie úspešnosti dosiahnutia stanovených cieľov.
Spoločnosť Cetelem, člen skupiny BNP Paribas, je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca na štyroch kontinentoch, v 25 - tich krajinách sveta. Jedným z hlavných cieľov spoločnosti, zvolených na medzinárodnej úrovni, je vytvorenie pozitívneho firemného imidža v jednotlivých krajinách, a to predovšetkým využitím nástrojov Public Relations a sekundárne prostredníctvom reklamy. Toto rozhodnutie je dôsledkom zmeny strategických zámerov firmy, ktoré sa sústreďujú na zvýšenie konkurencie schopnosti v medzinárodnom meradle.
Kľúčové slová:
PR
imidž
public relations
zákazníci
spoločnosť
dodávatelia
konkurencia
Obsah:
- 1.Zdôvodnenie a motivácia výberu témy doktorandskej dizertačnej práce
2.Charakteristika problematiky, ciele a metódy
3.Public Relations
3.1.Pojem Public Relations
3.1.2.Cieľová skupina
3.1.1.Ciele Public Relations
3.1.2.Funkcie Public Relations
3.2.Imidž
3.2.1.Pojem Imidž
3.2.2.Faktory Imidž
3.2.3.Proces tvorby imidž
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.