Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 077   projektov
0 nových

Strategický vplyv zložiek marketingového mixu na trhové segmenty

«»
Prípona
.doc
Typ
projekt
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
4040
Posledná úprava
20.05.2017
Zobrazené
1 744 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Základným cieľom dokonalého vyváženia prvkov tvoriacich marketingový mix, je presvedčiť potenciálneho zákazníka o dôležitosti funkcie výrobku. Ide v podstate o to, že funkcia, ktorú výrobok alebo služba ponúka, predstavuje najlepší, resp. jediný spôsob, ako uspokojiť potreby spotrebiteľa.
Ďalším cieľom je tiež poskytnúť spotrebiteľovi pocit istoty a vytvoriť v ňom pozitívne pocity voči výrobku, resp. službe. Dokonalé vyhodnotenie relatívneho významu každého prvku marketingového mixu na spotrebiteľské rozhodnutie znamená, že dostupné prostriedky boli vynaložené efektívne - to znamená, že boli zamerané v prospech najvýhodnejšieho druhu obchodnej aktivity.

Kľúčové slová:

marketing

trh

produkt

cena

reklama



Obsah:
  • 16. Prípadová štúdia: strategický vplyv zložiek marketingového mixu na trhové segmenty.
    Popis vplyvu jednotlivých zložiek marketingového mixu
    Úlohy
    Navrhnuté riešenie marketingovej stratégie
    Produkt
    Miesto
    Reklama
    Cena
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko