Strategický vplyv zložiek marketingového mixu na trhové segmenty
Popis:
Základným cieľom dokonalého vyváženia prvkov tvoriacich marketingový mix, je presvedčiť potenciálneho zákazníka o dôležitosti funkcie výrobku. Ide v podstate o to, že funkcia, ktorú výrobok alebo služba ponúka, predstavuje najlepší, resp. jediný spôsob, ako uspokojiť potreby spotrebiteľa.
Ďalším cieľom je tiež poskytnúť spotrebiteľovi pocit istoty a vytvoriť v ňom pozitívne pocity voči výrobku, resp. službe. Dokonalé vyhodnotenie relatívneho významu každého prvku marketingového mixu na spotrebiteľské rozhodnutie znamená, že dostupné prostriedky boli vynaložené efektívne - to znamená, že boli zamerané v prospech najvýhodnejšieho druhu obchodnej aktivity.
Kľúčové slová:
marketing
trh
produkt
cena
reklama
Obsah:
- 16. Prípadová štúdia: strategický vplyv zložiek marketingového mixu na trhové segmenty.
Popis vplyvu jednotlivých zložiek marketingového mixu
Úlohy
Navrhnuté riešenie marketingovej stratégie
Produkt
Miesto
Reklama
Cena
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.