Technicko - ekonomická štúdia
«»
Popis:
Na základe predloženej prípadovej štúdie, sme analyzovali mliekarenský podnik. SLOVMLIEK, a. s. je spoločnosť, ktorej predmetom výroby je spracovanie mlieka a výroba mliečnych výrobkov. Spoločnosť sa rozhodla investovať do novej technologickej linky, za účelom rozšírenia sortimentu svojich výrobkov. Vypracované bolo zhodnotenie investičnej stratégie, ktorá je dôležitá z hľadiska určenia investičných príležitostí. Investičná stratégia v sebe zahŕňa investičné rozhodnutia, ktoré sa v konečnom dôsledku prejavia v zhodnocovaní alebo v nezhodnocovaní hodnoty firmy resp. rastu hodnoty podniku.
Úspešnosť projektu môže významne ovplyvniť prosperitu podniku a naopak jeho neúspech, môže byť príčinou vzniku problémov, ktoré môžu vyústiť až do zániku firmy.
Kľúčové slová:
onvestičný manažment
daň z príjmu
bod zvratu
diskontná sadzba
anuitné splácanie
ročné tržby
cash flow
index rentability investície
vnútorné výnosové percento
doba návratnosti
Obsah:
- Úvod
1 SWOT analýza podniku
2 Hlavné strategické ciele podniku
3 Metodický postup zhodnotenia investície
3.1 Ročné tržby
3.2 Plán ročných odpisov pre daňové potreby podniku
3.3 Splátkový kalendár úveru pri použití anuitného spôsobu splácania
3.4 Ročné náklady
3.5 Objem produkcie v bode zvratu
3.6 Predpokladaný ročný výsledok hospodárenia pri výrobe tvarohových krémov
3.7 Daň z príjmu
3.8 Cash flow
3.9 Nákladová diskontná sadzba
3.10 Diskontné faktory
3.11 Súčasná hodnota
3.12 Čistá súčasná hodnota
3.13 Index rentability investície
3.14 Doba návratnosti investície
3.15 Vnútorné výnosové percento
Záver
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.