Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Technológia cestnej a nákladnej dopravy - prípadová štúdia

«»
Prípona
.rar
Typ
projekt
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
32382
Posledná úprava
10.05.2010
Zobrazené
852 x
Autor:
laguna6666
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Znenie prípadovej štúdie:

Za koľko hodín po ukončení nakládky je možné najskôr očakávať dodanie zásielky do Paríža pri využití cestnej dopravy, ak preprava začína v Prešove (SR), vedie cez hraničný prechod Makov (vzdialenosť Prešov - Makov je 270 km, čas zdržania na Makove je 4 hodiny), pokračuje cez ČR na hraničný prechod Cínovec (vzdialenosť Makov – Cínovec je 495 km, čas zdržania na Cínovci je 10 hodín) a preprava končí v Paríži (Franc.).
Osádka vyrazí z Prešova v nedeľu o 2200 hod. (SEČ). Celková dĺžka trasy je 1694 km, priemerná rýchlosť jazdy je 60 km/hod. Predpokladáme, že osádka pri čakaní na hraničných priechodoch posúva vozidlo v intervaloch kratších ako15 minút, t.j. s časom čakania na hraničných prechodoch nemožno uvažovať ako s bezpečnostnou prestávkou osádky vozidla.
Pri osádke s 2 vodičmi a striedaním vodičov po maximálnom neprerušovanom vedení vozidla (4,5 hodiny) nie je potrebné uvažovať s bezpečnostnou prestávkou. Tú môže v tomto prípade vodič stráviť na sedadle spolujazdca v priebehu jazdy. Pri striedaní sa vodičov uvažujeme len s 5 minútami na ich výmenu.
Prepravu vykoná:
a) 1 vodič
b) 2 vodiči
Pri vypracovaní harmonogramu prepravy je nutné rešpektovať Dohodu AETR.
Predpokladáme, že vozidlo je vybavené 1 respektíve 2 ležadlami, čo je podmienkou pre trávenie denného odpočinku osádky vo vozidle. Pri vypracovaní harmonogramu prepravy je nutné rešpektovať dohodu AETR.

O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko