Turistická informačná kancelária
Popis:
Dobrá turistická informačná kancelária nie je len miestom, kde môže návštevník získať potrebné informácie o cieľovom mieste, ale je aj pridanou hodnotou cieľového miesta, skvalitnením služieb cestovného ruchu, môže propagovať a podporovať rozvoj cestovného ruchu, ovplyvňovať spokojnosť návštevníkov, ale aj miestnych obyvateľov, spolupracovať s podnikateľmi v cestovnom ruchu a zvyšovať tak príjmy cieľového miesta. Pre túto seminárnu prácu som si vybrala turistickú informačnú kanceláriu nášho hlavného mesta s cieľom zhodnotiť či spĺňa predpoklady byť dobrou turistickou informačnou kanceláriou pre tak dôležité cieľové miesto, akým Bratislava je.
Kľúčové slová:
BKIS
turistická informačná kancelária
TIK
cestovný ruch
Zdroje:
- 1. BKIS, Klobúčnicka 2, Bratislava – osobný rozhovor s pultovým pracovníkom centrály
- 2. www.bkis.sk
- 3. Manažment regionálneho cestovného ruchu, M. Gúčik a kolektív, Knižnica cestovného ruchu 11, str. 100 – 110.( 2007 )
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.