Týždené plány v materskej škole
Popis:
Projekt je určený pre začínajúce učiteľky v materskej škole. Ide o plány do materskej školy písané po novom . Projekt je týždenný, rozpracovaný do 5 dní. Týždenná téma: Poďme spolu do prírody
Kľúčové slová:
materská škola
príroda
program
plány
rozvrh
Obsah:
- Týždenná téma: Poďme spolu do prírody
Obsahový celok: Jar v korunách stromov
Okruhy: Ja som, Ľudia, Príroda, Kultúra
Oblasti: sociálno - emocionálna, kognitívna, perceptuálno - motorická
špecifické ciele:
Zaujať rôzne postavenia podľa pokynov, vedieť udržať rovnováhu, posilňovať fyzickú a psychickú odolnosť
6/44 Vykonávať jednoduché operácie v číselnom rade od 1 do 6 v spojitosti s manipuláciou s predmetmi, alebo hračkami
5. - 6.r. - Vykonávať jednoduché operácie v číselnom rade od 1 do 10 v spojitosti s manipuláciou s predmetmi, alebo hračkami
NH - piknik v prírode
Manip.hra so zvieratkami
9/45 Reagovať slovne na jednoduché otázky jednoslovnou, viacslovnou odpoveďou, alebo jednoduchou frázou pri prezeraní kníh a opise obrázkov o prírode
11/45 Opísať život rastlín a živočíchov v lese, zdôvodniť zákl. vzťahy a súvislosti
12/45 Rozhovorom poznávať nebezpečenstvo vyplývajúce sa z dotýkania neznámych zvierat
vychádzka
13/45 Poznávať rozdiely medzi stromami a kríkmi, poznávať plody niektorých stromov a kríkov -
5. - 6.r. - Poznať, opísať a rozlíšiť stromy a kríky, zdôvodniť ich odlišnosť/ kvet, plod, listy/
EH - „Stromy a kríky“
vychádzka
18/45 Pokúsiť sa plynule prevaľovať - sudy
5. - 6.r. - Prevaľovať sa z boka na bok v ľahu, paže pri tele
PH - „
19/45 Pokúsiť sa o prstové držanie lopty a chytiť pohybujúcu sa loptu:
PH - „Prihrávky v kruhu“
20/45 Znázorniť graficky - fixou na tabuľu motivovaný pohyb vychádzajúci z pohybu dlane a prstov- vlnovky
5. - 6.r. - Znázorniť graficky - ceruzou motivovaný pohyb vychádzajúci z pohybu zápästia - slučky horné v prac. zošite
21/46 Zvládnuť na základe nápodoby a slovných inštrukcií dospelého prácu s interaktívnym perom pri kreslení na tému „Lúka“
22/46 Kombinovať rôzne pracovné techniky a druhy technického a odpadového materiálu - kolektívna práca
„Príroda“
23/46 Stvárniť hudobno - dramaticky textovú časť hry
„
24/46 Zvládnuť turistickú vychádzku do blízkeho prírodného prostredia
27/46 Rytmizovať slová, slovné spojenia, riekanky, vyčítanky
5. - 6.r. - na základe fonetického sluchu, rozkladať a skladať slová zo slabík
jazyk. hra - „Na ozvenu“
29/46 Uvedomiť si dôsledky negatívneho správania vo vzťahu k sebe a ostatným počas hier v kolektíve
30/46 Rozprávať pocity, zážitky, dojmy zo starostlivosti o prírodu, zobraziť ich - kreslenie
31/46 Modelovať technikou konštruovania, zlepovať jednotlivé časti na tému
- „Les“
- „Kvety“
Zdroje:
- ŠVP Isced 0 a Program výchovy a vzdelávania pre materské školy
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.