Popis:
Prípadová štúdia pre vstup slovenskej firmy na zahraničný trh. Firma sa zaoberá predajom a výrobou kynologických potrieb.
Úvod
Predmetom prípadovej štúdie je vypracovanie projektu na vstup reálnej slovenskej firmy na zahraničný trh. Firma, ktorú som si zvolila má obchodný názov ........., s. r. o. Zaoberá sa predajom, čiastočne i výrobou kynologických potrieb určených na výcvik poľovných psov – dummy, aporty, píštalky, pachy zveri, drybedy, obojky, vodítka, petboxy, ohrádky, literatúra a iné výcvikové pomôcky.
Vo svojej práci som sa snažila vybrať najvhodnejšiu krajinu a spôsob exportu z viacerých možností. Taktiež som sa snažila popísať výhody vstupu na zahraničný trh.
Kľúčové slová:
medzinárodný obchod
prípadová štúdia
vstup na zahraničný trh
projekt
Obsah:
- Úvod
1. Problematika
1.1 Medzinárodný obchod
1.2 Význam zahraničného obchodu
1.3 Spôsoby vstupu na zahraničné trhy
1.3.1 Export
1.3.2 Joint venture
1.3.3 Priame investície
2. Cieľ
3. Metodika práce
4. Predstavenie firmy
5. Obchodný prípad
6. Výber krajiny a jej charakteristika
7. Forma vstupu
8. Záver
9. Použitá literatúra a iné zdroje