Zaverečný projekt na predmet Projektový manažment (Vytvorenie kozmetického salónu)
«»
Popis:
Vízia a hlavné ciele projektu
Obsah vízie
Vízia podniku je presadiť sa na trhu medzi najlepšími podnikmi, ktoré ponúkajú tie isté služby ako náš podnik. Dosahovať čo najlepšie výsledky a čo najväčší zisk a dosiahnúť čo najväčšiu klientelu.
Hlavné ciele
Cieľom podniku je uspokojiť dopyt klientov, ktorí sa chcú odlíšiť od iných starostlivosťou o svoj zovňajšok a súčasne poskytovanými službami byť lídrom na trhu pomocou služieb, ktoré prispejú k uspokojeniu potreby sebarealizácie a nemalou mierou aj k predchádzaniu vzniku zdravotných ochorení vzniknutých v dôsledku nepravidelnej starostlivosti.
Kľúčové slová:
projekt
projektový manažment
ciele projektu
plán projektových prác
Swot analýza
kozmetický salón
Obsah:
- Zadanie zámeru
Prípravné práce
Zadávateľ projektu
Zloženie projektovej skupiny
Prieskum trhu a konkurencieschopnosť
Potreba finančných prostriedkov na tvorbu projektu
Vízia a hlavné ciele projektu
Potencionálne bariéry a možnosti ich likvidácie
Súbor činností, ktoré sú nevyhnutné na vypracovanie, realizáciu a hodnotenie projektu
Plán projektových prác
Finančný rozpočet projektových prác a zdroje krytia v Eur
Zhodnotenie reálnosti navrhovaného projektu
Zdôvodnenie predkladaného projektu
Návrh a zdôvodnenie právnej formy podnikania
Základná charakteristika podniku
Potreba vlastných a cudzích prostriedkov
Malá ekonomická prognóza
Swot analýza predkladaného projektu
Úspešnosť predkladaného projektu prostredníctvom ukazovateľov finančnej analýzy
Zhodnotenie navrhovaného projektu
Navrhovaná realizačná skupina na implementáciu projektu do spoločenskej praxe
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.