Distribučné Systémy a Logistika - Proces tvorby relácie v rádiu
«»
Popis:
V rádiu XY sa vedenie rozhodlo, že do vysielania zaradí novú náučnú reláciu. Cieľom tejto práce preto bude navrhnúť postupné kroky pre tvorbu danej relácie. Je veľmi dôležité si uvedomiť kto prichádza do priameho kontaktu so samotným rádiom.
...
Pri styku so systémom rádia pri tvorbe relácie prichádzajú do kontaktu nasledujúce externé entity:
- producent
- moderátor
- vydavateľ
- banka
- klient
...
1. etapa ( 2 - 5 p. dní ) Tvorba relácie začína u producenta, ktorý vyberá moderátora z databázy všetkých moderátorov - D1. Producent si pritom definuje požiadavky na moderátora ako kritéria podľa ktorých sa potom z databázy moderátorov následovne vykoná výber najvhodnejších moderátorov. Producent potom týchto vhodných moderátorov oslovuje a po obdržaní kladnej odpovede je moderátor zvolený.
2. etapa ( 1 p. deň ) Po vybratí vhodného moderátora , producent a moderátor spolu vyberajú hudobné skladby. Skladba je určená pre konkrétnu reláciu, ktorá má svoj žáner. Prvým kritériom pre výber skladieb je teda vhodný žáner skladby. Skladby sa vyberajú z databázy skladieb- D2, ktorá obsahuje informácie o všetkých skladbách , ktoré má rádio k dispozícii. Zo všetkých vhodných skladieb sa vyberú tie so správnou dĺžkou.
...
Kľúčové slová:
distribúcia
distribučné systémy
logistika
rádio
proces tvorby
diagram
kontextový diagram
tvorba relácie
entita
entito-relačný diagram
obmedzenie
riziko
Obsah:
- Obsah -1-
Úvod -2-
Kontextový diagram -2-
Diagram tvorby samotnej relácie -3-
Popis diagramu tvorby relácie -4-
Prípadné obmedzenia a riziká -6-
Entito-relačný diagram -6-
Popis entito - relačného diagramu -6-
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.