Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Etický kódex a jeho vplyv na marketingovú komunikáciu

«»
Prípona
.doc
Typ
ročníková práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3917
Posledná úprava
14.07.2017
Zobrazené
2 749 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Práca Etický kódex a jeho vplyv na marketingovú komunikáciu mi bola zadaná v rámci predmetu Marketing služieb. V práci sú obsiahnuté základy etiky, čo je morálka, ako právo vplýva na etiku, morálku a etický kódex, význam marketingovej komunikácie a ďalšie dôležité veci pre túto tému.

Hlavnou témou tejto práce je vzťah medzi etickým kódexom a marketingovou komunikáciou a právnymi dopadmi pre porušenie či už etického kódexu alebo marketingovej komunikácie. Poslaním práva (čo býva vyjadrené v etickom kódexe) je nielen chrániť záujmy odborníkov, regulovať konflikty a konkurenciu medzi nimi, zachovávať stavovskú solidaritu, čeliť nelegitímnym či neprimeraným nárokom klientov a pod. Jeho cieľom je aj vyjadriť a vynútiť zodpovednosť odborníkov za dobrý, spoločnosti prospešný výkon odbornej praxe.

Cieľom práce je priblížiť dôležitosť etického kódexu či už v podnikoch, školách alebo iných organizáciách v rámci marketingovej komunikácie. Je v nej zhrnutá podstatná časť etiky, správania sa, manažovania, významnosť etického kódexu i dôležitosť marketingovej komunikácie.

Kľúčové slová:

marketing

pošta

etický kódex

marketingová komunikácia



Obsah:
  • Úvod 4
    1 Základy etiky 5
    1.1 Vznik morálky 5
    1.2 Symboly európskej mravnosti 5
    2 Morálka a právo 7
    2.1 Čo ich charakterizuje, čo spája, čo rozdeľuje 7
    2.2 Vzťah medzi právom a morálkou 8
    2.3 Poslanie a hlavné princípy práva 9
    3 Etický kódex 10
    3.1 Charakteristika etického kódexu 10
    3.2 Porovnanie etického kódexu s podmienkami na Slovensku 11
    3.3 Etické kódexy, ich funkcia a význam 11
    3.4 Tvorba etického kódexu 11
    3.5 Zavádzanie etického kódexu 13
    3.6 Etický kódex a média 13
    4 Teória marketingovej komunikácie 15
    4.1 Charakteristika marketingovej komunikácie 15
    4.2 Úlohy marketingovej komunikácie 17
    4.3 Práva a povinnosti účastníkov výmeny v marketingu 17
    4.4 Spoločenské a etické problémy marketingu 17
    4.5 Tvorba marketingovej komunikácie 18
    Praktická časť 19
    Záver 23
    Zoznam bibliografických odkazov 24
    Prílohy 25
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko