Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Komunikácia ako fenomén manažérskych činností

«»
Prípona
.doc
Typ
ročníková práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
37285
Posledná úprava
10.04.2011
Zobrazené
1 418 x
Autor:
dasa739
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Úvod
Komunikácia, niečo tak jednoduché, no predsa veľmi zložité. Existuje medzi ľuďmi odjakživa, no len málo z nás si uvedomuje jej dôležitosť. V súčasnosti veľakrát nahrádzajú komunikáciu informačné technológie (e-mail, internet), no i napriek tomu je hovorené slovo podané bezprostredne, stále účinné a pôsobivé. Keď hovoríme o komunikácii, často máme sklon považovať za ňu len to, čo sa hovorí alebo píše...

3. Počúvanie – základný kameň komunikácie
Bez správneho počúvania, dobrá komunikácia neexistuje. Schopnosť vedieť dobre počúvať, je jedným zo základných kameňov komunikácie a má teda veľký dopad na efektivitu našej práce a samozrejme aj na kvalitu vzťahov. Nie je dôležité počúvať tak , že len niečo počujeme...

6. Komunikácia v tíme
Každá komunikácia, ktorá prebieha v práci, by mala byť tímová. Veľa firiem trpí tým, že sa ich oddelenia tvária ako samostatné jednotky. Celá firma , no i jednotliví zamestnanci môžu takým chovaním jedine utrpieť. Tímy sa skladajú z rôznych osobností a nie je jednoduché , všetkých naučiť k efektívnej spolupráci...

Kľúčové slová:

komunikácia

manažment

verbálna komunikácia

neverbálna komunikácia

kumunikácia v tíme

rétorika



Obsah:
  • 1. Úvod
    2. Verbálna a neverbálna komunikácia
    3. Počúvanie – základný kameň komunikácie
    4. Spôsoby správania
    5. Používanie informačných technológií v komunikácii
    6. Komunikácia v tíme
    7. Riešenie pracovných sporov
    8. Záver
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko