Kreativita za každú cenu alebo nezrozumiteľnosť reklamy
«»
Popis:
Mojim cieľom po vypracovaní tejto ročníkovej práce je poukázať na nekvalitné reklamy, uvedomiť si (z teoretickej časti) čo by mala kvalitná reklama obsahovať a najmä sa poučiť z chýb iných tvorcov reklamy.Sú tam spomenuté kapitoly ako napr.: ktoré informácie sú dôležité pri tvorbe reklamy, SWOT analýza, atď. Druhou časťou tejto ročníkovej práce je praktická časť – čiže vyjadrenie sa ku konkrétnym reklamám. Na záver som zhrnula podstatu reklamného tvorenia v dnešnej dobe, vymenovala som fakty, ako reklama pôsobí na ľudstvo a jeho fyzické a psychické zdravie. Na úplnom konci práce ešte nájdeme zoznam použitých zdrojov a obrazovú prílohu. V tej sú znázornené obrázky z opisovaných reklamných spotov.
Kľúčové slová:
kreativita
reklama
nezrozumiteľnosť
zákazník
reklamné spoty
Obsah:
- 1. Úvod 4
2. Analýza pojmov reklama, kreativita a nezrozumiteľnosť 5
2.1 Reklama 5
2.2 Kreativita (tvorivosť) 5
2.3 Nezrozumiteľnosť 6
3. Ako napísať zrozumiteľný a kvalitný reklamný text 7
3.1 Subjektívne podmienky 7
3.2 Objektívne podmienky 7
3.3 SWOT analýza 8
3.4 Informácie o produkte 8
3.5 Informácie o cieľovej skupine 9
3.6 Informácie o cieľoch reklamy 9
3.7 Informácie o konkurencii 9
3.8 Informácie o trhu v danej oblasti 9
4. Úvod do praktickej časti 10
4.1 Prvá kreatívna ale nezrozumiteľná reklama 11
4.2 Druhá kreatívna ale nezrozumiteľná reklama 13
4.3 Tretia kreatívna ale nezrozumiteľná reklama 14
4.4 Štvrtá kreatívna ale nezrozumiteľná reklama 16
5. Záver 18
6. Zoznam použitých zdrojov 20
7. Obrázková príloha 21
7.1 Prvá reklama 21
7.2 Druhá reklama 24
7.3 Tretia reklama 25
7.4 Štvrtá reklama 28
7.5 Reklama Oliviera Toscaniho 30
Zdroje:
- Křížek, Z., Crha, I. Jak psát reklamní text. 2. vyd. Praha, Grada Publishing 2003, počet strán 192, ISBN 80-247-0556-7
- Toman, M Intuitivní reklama 1. vyd. Praha, Management Press 2006, počet strán 250, ISBN 80-7261-139-9
- Vysekalová, J., Mikeš, J. Reklama – Jak dělat reklamu 2.vyd Praha, Grada Publishing 2007, počet strán 184, ISBN 978-80-247-2001-2
- http://www.cinemaview.sk/clanok/1131560425/david-lynch
- http://marketer.hnonline.sk/c1-23281525-naha-anorekticka-sokuje-na-billboarde
- http://www.youtube.com/watch?v=z-gt3fGXUAQ
- http://chavela.bloguje.cz/img/sexismuz%20hrubeho%20zrna-zmensena.jpg
- http://www.youtube.com/watch?v=xkt8L0NtSjA
- http://www.youtube.com/watch?v=HMWofLZ6gH8
- http://www.youtube.com/watch?v=74q1OqPVYgQ
- http://www.youtube.com/watch?v=-ZmRdKMkFLU&NR=1
- http://www.youtube.com/watch?v=E0mUTdOH06Y&eurl=http://charismaseeker.blogspot.com/2007/05/najsexy-reklamy-z-celeho-sveta.html
- http://www.youtube.com/watch?v=NwCn-D5xFdc
- http://www.rpr.sk/sk/nalezy/paradontax
- http://www.youtube.com/watch?v=yTO4FHf8MBs
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.