Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Marketingový plán spoločnosti

«»
Prípona
.doc
Typ
ročníková práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
42386
Posledná úprava
25.08.2013
Zobrazené
2 253 x
Autor:
mocko
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Projekt Vám ponúkne vzor detailne vypracovanej stratégie marketingového plánu spoločnosti. Zahŕňa detailné zmapovanie súčasnej marketingovej situácie na trhu (popis produktu, konkurenčnú situáciu, distribučnú situáciu, situáciu v makroprostredí). Nájdete v nej vzor analýzy silných a slabých stránok, príležitostí a ohrození, či  stanovenie hlavného a čiastkových cieľov. Detailne sa v nej venujeme popisu marketingovej stratégie. V poslednom bode tohto projektu predstavujeme praktické ukážky akčných programov, ako aj plán ziskov a strát. Tento projekt môžu aplikovať v rámci svojich prác študenti manažmentu, marketingu ale aj iných odborov.

MARKETINGOVÝ PLÁN
1. Prehľadné zhrnutie a timing
1) Marketingová situácia
2) SWOT analýza
3) Ciele marketingového plánu
4) Marketingová stratégia
5) Akčné programy
6) Plán ziskov a strát
7) Kontrola

Cieľom našej práce, bolo zvýšiť záujem študentov gymnázií o štúdium geografie na univerzite o 10 % do najbližších prijímacích skúšok t.j do 31.3.2011(termín podania prihlášky). Naplnenie cieľa je na základe prieskumu záujmu o štúdium geografie reálne, no z prieskumu vyplynulo, že 44% opýtaných nepočulo o možnosti štúdia geografie na unvierzite. Takže veríme, že prebiehajúca propagácia nám pomôže naplniť daný cieľ.

2. Marketingová situácia
Situácia na trhu
• na území SR je v súčasnosti niekoľko vysokých škôl, ktoré ponúkajú podobný odbor ako na našej škole
• BA , NT, BB, RK, KE, PO
• Fakulta humanitných a prírodných vied sa na základe hodnotenia agentúry ARRA umiestnila v roku 2010 na 1. mieste v rámci všetkých fakúlt na Slovensku...

Kľúčové slová:

SWOT analýza

akčné programy

marketingová stratégia

plán ziskov a strát



Obsah:
  • 1) Marketingová situácia
    2) SWOT analýza
    3) Ciele marketingového plánu
    4) Marketingová stratégia
    5) Akčné programy
    6) Plán ziskov a strát

Zdroje:
  • Peter Knight: Vysoce efektívni marketingový plán
  • Petr Rey: Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendu
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko