Popis:
Projekt Vám ponúkne vzor detailne vypracovanej stratégie marketingového plánu spoločnosti. Zahŕňa detailné zmapovanie súčasnej marketingovej situácie na trhu (popis produktu, konkurenčnú situáciu, distribučnú situáciu, situáciu v makroprostredí). Nájdete v nej vzor analýzy silných a slabých stránok, príležitostí a ohrození, či stanovenie hlavného a čiastkových cieľov. Detailne sa v nej venujeme popisu marketingovej stratégie. V poslednom bode tohto projektu predstavujeme praktické ukážky akčných programov, ako aj plán ziskov a strát. Tento projekt môžu aplikovať v rámci svojich prác študenti manažmentu, marketingu ale aj iných odborov.
MARKETINGOVÝ PLÁN
1. Prehľadné zhrnutie a timing
1) Marketingová situácia
2) SWOT analýza
3) Ciele marketingového plánu
4) Marketingová stratégia
5) Akčné programy
6) Plán ziskov a strát
7) Kontrola
Cieľom našej práce, bolo zvýšiť záujem študentov gymnázií o štúdium geografie na univerzite o 10 % do najbližších prijímacích skúšok t.j do 31.3.2011(termín podania prihlášky). Naplnenie cieľa je na základe prieskumu záujmu o štúdium geografie reálne, no z prieskumu vyplynulo, že 44% opýtaných nepočulo o možnosti štúdia geografie na unvierzite. Takže veríme, že prebiehajúca propagácia nám pomôže naplniť daný cieľ.
2. Marketingová situácia
Situácia na trhu
• na území SR je v súčasnosti niekoľko vysokých škôl, ktoré ponúkajú podobný odbor ako na našej škole
• BA , NT, BB, RK, KE, PO
• Fakulta humanitných a prírodných vied sa na základe hodnotenia agentúry ARRA umiestnila v roku 2010 na 1. mieste v rámci všetkých fakúlt na Slovensku...
Kľúčové slová:
SWOT analýza
akčné programy
marketingová stratégia
plán ziskov a strát
Obsah:
- 1) Marketingová situácia
2) SWOT analýza
3) Ciele marketingového plánu
4) Marketingová stratégia
5) Akčné programy
6) Plán ziskov a strát
Zdroje:
- Peter Knight: Vysoce efektívni marketingový plán
- Petr Rey: Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendu