Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Námety Oliviera Toscaniho pre spoločnosť Benetton - analýza billboardov

«»
Prípona
.docx
Typ
ročníková práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40981
Posledná úprava
02.12.2012
Zobrazené
1 479 x
Autor:
stanislava.andrascik
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
United Colors. Reklamné kampane, ktoré obleteli celý svet vďaka ich originalite a provokatívnosti, či tým, že na prvý pohľad, aj v oblasti reklamy, prezentovali ,,niečo iné.“ Napríklad to, že prezentujú nielen produkt, ale aj hlbšiu myšlienku, ktorá dokáže rezonovať v mysliach mnohých ľudí ešte dosť dlho. Rozhodli sa propagovať svoj produkt zaujímavejšie, s cieľom osloviť ľudí, v tomto prípade práve tým, že všetci sme si rovní. Aj keď za všetkým môže byť prezentácia spoločnosti v tom lepšom svetle, a hlavne v tom, že jej nie je ukradnutý pohľad na rasizmus. Téma United colors of Benetton pre mňa nie je niečím novým. Mala som možnosť sa na ňu bližšie pozrieť na hodinách marketingu a zaujala ma tak, že v nej chcem pokračovať aj v tejto ročníkovej práci. Jej cieľom je prezentovať spoločnosť Benetton, ale najmä predstaviť a bližšie analyzovať námety najznámejšieho fotografa tejto spoločnosti - Oliviera Toscaniho. Ten sa stal známym vďaka knihe – Reklama je navoňaná zdochlina. Aj táto publikácia bude hlavným zdrojom tejto analýzy. Ale to, čo ho preslávilo najviac, boli fotografie, ktoré vytvoril ako reklamnú kampaň pre túto spoločnosť. Medzi najznámejšie sa zaradzuje obraz ženy - černošky, ktorá kŕmi dieťa. Okrem nej nahé telo so značkou HIV pozitívny, či krvavé oblečenie mladíka, ktorý zomrel vo vojne.

Verím, že analýzou reklamných kampaní spoločnosti Benetton aj ja prispejem svojím názorom, pohľadom na konkrétne billboardy. Chcem tiež ponúknuť aj fakty a skutočnosti, ktoré sa môžu objaviť pri hľadaní reklamných námetov, či pri ich tvorbe.

Kľúčové slová:

benetton

Toscani

zjednotenie

reklama

kampaň

billboard

billboardy



Obsah:
  • Úvod
    Spoločnosť Benetton
    Oliviero Toscani
    Reklamná kampaň
    Biele dieťa v náručí čiernej ženy
    Proti vojne
    UnHate
    Motivácia v reklame Toscaniho
    Záver
    Zoznam použitej literatúry

Zdroje:
  • Toscani, O. Reklama je navoněná zdechlina, 1. Vyd. Praha: Slovart, 1996, 173 s., ISBN 80-85871-82-3
  • Vysekalová, J. a kol. Psychologie reklamy, 3. Vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2007, 296 s., ISBN 978-80-247-2196-5
  • Hvorecký, M. Sú Benetton a Toscani len navoňané zdochliny?
  • Berger, A. Benetton opäť provokuje. Bozkávajúcim sa pápežom
  • Vjaterová, L. Oliviero Toscani: Reklama je navoněná zdechlina
  • Projects. www.unhate.benetton.com
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko