Popis:
V dnešnom uponáhľanom svete sa čoraz viac dostáva do popredia zdravý životný štýl, starostlivosť o vlastné telo, aktívny relax a oddych.
Aj to toto bolo jedným z hlavných dôvodov pre vytvorenie relaxačno- regeneračného centra. Toto centrum je svojim vybavením, charakterom služieb ako aj celkovou atmosférou prispôsobené špecifickým potrebám našich zákazníkov. Ponúka služby sauny, suchej pary, bylinkových kúpeľov, masáži, solária, doplnené o vybavenie základným fitness programom. Veríme, že naši zákazníci pozitívne privítajú aktívny relax v posilňovni, prílev energie v saune a soláriu.
Naše relaxačno - regeneračné centrum FIT s.r.o, bolo založené 29.5. 2004. Sídlo firmy je Obchodná 5, Žilina - Vlčince 010 03. Na účel relaxačno - regeneračných služieb sú určené priestory 540 m2. Priestory má firma prenajímané súčasným nájomcom. Cena prenajímanej plochy je 1000 Sk/m2/rok. Súvisiace služby, ako elektrická energia, vykurovanie, vodné a stočné sú fakturované osobitne.
Prevádzkovaná nehnuteľnosť sa nachádza na sídlisku Vlčince v Žiline, ktoré sa javí ako optimálne z hľadiska dostupnosti, charakteru obyvateľov ako aj vzdialenosti od konkurencie. Taktiež sa nám ponúka možnosť osloviť obyvateľov sídliska Solinky, ktoré je už dnes vďaka novootvorenej ceste priamo prepojené so sídliskom Vlčince, a taktiež obyvateľov priľahlej obce Rosina. Sprístupnenie týchto nových aktivít sa javí ako efektívne využitie tejto budovy.
...
Kľúčové slová:
podnikateľ
plán
podnikateľský plán
marketing
firma
marketingové prostredie
mikroprostredie
zákazník
marketingový sprostredkovateľ
konkurencia
segmetácia
produkt
Obsah:
- 1.) Profil firmy
2.) Marketingové prostredie
Mikroprostredie - Interné
- Externé: Dodávatelia
Marketingoví sprostredkovatelia
Zákazníci
Konkurencia
Verejnosť
Makroprostredie - Demografické
- Ekonomické
- Prírodné
- Technologické
- Politické
- Kultúrne
3.) Segmentácia
Deskriptívne kritériá segmentácie
Psychografické kritériá segmentácie
Behavioristické kritériá segmentácie
4.) Produkt
Jadro produktu
Základný produkt
Rozšírený produkt
5.) Cena
6.) Distribúcia