Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Tradičné marketingové myslenie

«»
Prípona
.doc
Typ
ročníková práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10812
Posledná úprava
17.06.2019
Zobrazené
1 488 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Zadanie
Silné a slabé stránky tradičného marketingového myslenia
- vymedzenie potrieb zákazníkov,
- definícia trhu,
- výber trhu,
- tržné kategórie a subkategórie.

Cieľ práce
Cieľom tejto práce je zhodnotenie marketingovej situácie reálnej firmy použitím tradičných marketingových metód, čiže segmentácie trhu a pozicioningu. Tieto metódy budú aplikované na reklamnú agentúru ADS ballooning s.r.o.

Kľúčové slová:

marketing

manažment

positioning

SWOT analýza

segmentácia trhu

ofenzívna stratégia

marketingová stratégia

reklamná agentúra

ADS ballooning s.r.o.



Obsah:
  • Zadanie
    Cieľ práce
    Teoretické východiská
    Charakteristika firmy
    Segmentácia trhu
    SWOT analýza
    Zhodnotenie interného prostredia
    Zhodnotenie externého prostredia
    Graf SWOT analýzy
    Positioning
    Záver
    Literatúra

Zdroje:
  • ČEPELOVÁ, A. a kol.: Základy manažmentu - praktikum. 1. vyd., Bratislava : EKONÓM, 2005. 234 s. ISBN 80-225-1952-9
  • DUDINSKÁ, E. a kol.: Základy marketingu. 1. vyd., Bratislava : EKONÓM, 2000. 191 s. ISBN 80-225-1222-2
  • KOTLER, F.: Marketing Management. 9. prepracované vyd., Praha : Grada Publishing, s.r.o., 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5
  • POLÁK, M.: Marketing Manažment - prípadové štúdie. 1. vyd., Bratislava : EKONÓM, 2006. 152 s. ISBN 80-225-2133-7
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko