Tradičné marketingové myslenie
«»
Prípona
.doc |
Typ
ročníková práca |
Stiahnuté
2 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
10812 |
Posledná úprava
17.06.2019 |
Zobrazené
1 488 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Zadanie
Silné a slabé stránky tradičného marketingového myslenia
- vymedzenie potrieb zákazníkov,
- definícia trhu,
- výber trhu,
- tržné kategórie a subkategórie.
Cieľ práce
Cieľom tejto práce je zhodnotenie marketingovej situácie reálnej firmy použitím tradičných marketingových metód, čiže segmentácie trhu a pozicioningu. Tieto metódy budú aplikované na reklamnú agentúru ADS ballooning s.r.o.
Kľúčové slová:
marketing
manažment
positioning
SWOT analýza
segmentácia trhu
ofenzívna stratégia
marketingová stratégia
reklamná agentúra
ADS ballooning s.r.o.
Obsah:
- Zadanie
Cieľ práce
Teoretické východiská
Charakteristika firmy
Segmentácia trhu
SWOT analýza
Zhodnotenie interného prostredia
Zhodnotenie externého prostredia
Graf SWOT analýzy
Positioning
Záver
Literatúra
Zdroje:
- ČEPELOVÁ, A. a kol.: Základy manažmentu - praktikum. 1. vyd., Bratislava : EKONÓM, 2005. 234 s. ISBN 80-225-1952-9
- DUDINSKÁ, E. a kol.: Základy marketingu. 1. vyd., Bratislava : EKONÓM, 2000. 191 s. ISBN 80-225-1222-2
- KOTLER, F.: Marketing Management. 9. prepracované vyd., Praha : Grada Publishing, s.r.o., 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5
- POLÁK, M.: Marketing Manažment - prípadové štúdie. 1. vyd., Bratislava : EKONÓM, 2006. 152 s. ISBN 80-225-2133-7
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.