Vstup na zahraničný trh - prípadová štúdia z medzinárodného obchodu
«»
Popis:
1. Úvod
Vývoj svetovej ekonomiky ide neustále dopredu a pre firmy sa stáva nevyhnutnosťou prenikať na svetové trhy. Avšak vstup na zahraničný trh je veľmi zložitý proces. Vyžaduje komplexné poňatie a systematický prístup, preto je nutné predovšetkým analyzovať, či sa podniku oplatí podnikať v zahraničí a ak áno, tak je potrebný výber vhodných trhov, správna voľba ponúkaných produktov a ich úprava podľa požiadaviek zahraničných spotrebiteľov, voľba medzinárodných distribučných kanálov a vhodný komunikačný mix by mali byť výsledkom erudovanej analýzy a vhodne formulovanej podnikovej stratégie orientovanej čoraz dôraznejšie na individuálneho konečného klienta a jeho uspokojenie.
Nakoniec celý proces zrealizovať, opierať sa o skúsenosti, buď vlastné alebo najatých odborníkov a v neposlednom rade prihliadať na zvláštnosti a zvyky trhu, na ktorý sa vstupuje. Pri dodržaní týchto zásad sa môže dosiahnuť želaný trhový podiel a plánovaná úroveň rentability.
Kľúčové slová:
trh
analýza
konkurencia
obchod
zahraničný trh
medzinárodný obchod
Obsah:
- 1.Úvod 3
2.Problematika 4
2.1 Medzinárodný obchod 4
2.2 Zahranično – obchodná politika 5
2.3 Výber zahraničného trhu 6
2.4 Formy vstupu na zahraničný trh 6
3.Cieľ práce 8
4.Metodika práce 8
5.Predstavenie firmy 8
6.Obchodný prípad 9
6.1 Charakteristika krajín 9
6.2 Výber zahraničného trhu 18
6.3 Forma vstupu na zahraničný trh 18
7.Záver 19
8.Summary 19
9.Zoznam použitej literatúry 20
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.