Analýza činnosti mediálneho podniku. Systém a organizácia práce a marketing v periodickej tlači
Popis:
Úvod
Obsahom mojej seminárnej práce bude rozobratie a pochopenie systému organizácie práce v tlačovom médiu, význam a pôsobenie.
Táto obyčajná téma v sebe ukrýva tajomstvá fungovania médií a tvorby jej organizačnej štruktúry a faktorov, ktré figurujú za celým dianím.
1. Vývoj a vznik periodickej tlače
1. 1 Kultúrne a civilizačné faktory
Periodická tlač – noviny a časopisy zohrávajú kľúčovú úlohu pri reflexii súčasnosti aj minulosti. Štúdium tlače nám slúži k pochopeniu politickej, spoločenskej, kultúrnej a civilizačnej reality obdobia, v ktorom ich tvorcovia tvorili a produkovali....
Kľúčové slová:
periodicka tlač
vydavateľstvo
periodikum
tyzdennik
Plus 7 dni
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.