Analýza firmy Nestlé, produkt Nestea
Popis:
Moju seminárnu prácu som zamerala na značku NESTEA®, ktorá je registrovaná ochranná známka spoločnosti Société des Produits Nestlé SA, používaná na základe licencie Beverages Partners Worldwide (Severná Amerika), ktorá je joint venture ( spoločný podnik) medzi The Coca Cola Company a Nestlé. Na Slovensku vyrába nápoje Coca Cola HBC v siedmich príchutiach, ktoré sa predávajú vo viac ako 70 krajinách.
Cieľom semestrálnej práce je bližšia charakteristika spoločnosti, charakteristika jej výrobkovej politiky a odbytových ciest. Ďalej sa Vám budem snažiť priblížiť informácie o komunikačnej politike a systéme kvality HACCP. Na záver vypracujem dotazník, ktorého cieľom je zistiť, ako spotrebitelia vnímajú kvalitu značky a jej produkty.
Kľúčové slová:
HACCP
COPY stretégia
produkt
kvalita
dotazník
Obsah:
- 1. Teoretické východiská 3
2. Charakteristika spoločnosti 4
3. Výrobková politika 7
3.1 Sortiment spoločnosti (produkty) 7
3.2. Značky a logo 10
3.3 Charakteristika vybraného produktu 11
3.4 Kvalita 11
3.5 Obal 12
4. Odbytové cesty 13
5. COPY stratégia 14
6. HACCP systém kvality 16
7. Prieskum vnímania kvality medzi zákazníkmi 18
7.1 Dotazník 18
7.2 Vyhodnotenie dotazníka 18
8. Odporúčania pre odbornú prax 28
9. Záver 28
10. Použitá literatúra 29
Zdroje:
- DE PELSMACKER, Patrik a kol. Marketingová komunikace. Praha: Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1
- KELLER, Kelvin Lane. Strategické řízení značky. Praha: Grada Publishing. 2007. 800 s. ISBN 978-80-247-1481-3
- KOLLÁR, Vojtech. Manažment kvality. Bratislava: IAM press, 2013. 211 s. ISBN 978-80-89600-11-3
- KOTLER, Philip a kol. Moderní marketing. Praha: Grada Publishing, 2007. 1048 s. ISBN 978-80-247-1545-2
- KRETTER, Anton a kol. Marketing. Nitra: SPU Nitra, 2010. ISBN 978-80-552-0355-3
- PRACHÁR, Juraj a kol. Podnikateľ. Nitra: Nitrianske tlačiarne, 1991. 108 s. ISBN 80-900484-0-4
- RYGLOVÁ, Kateřina a kol. Cestovní ruch: podnikatelské principy a příležitosti v praxi. Praha: Grada Publishing, 2011. 216 s. ISBN 978-80-247-4039-3
- VEBER, Jaromír a kol. Řízení jakosti a ochrana spotřebitele 2., aktualizované vydání. Praha: Grada Publishing, 2007. 204 s. ISBN 978-80-247-1782-1
- VYSEKALOVÁ, Jitka - MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.