Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Analýza marketingového prostredia - interné faktory

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
42059
Posledná úprava
06.05.2013
Zobrazené
1 577 x
Autor:
Janka1991
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úvod
Podnik obklopujú nekontrolovateľné faktory, ktoré tvoria marketingové prostredie. Ak chce byť podnik úspešný, musí prispôsobiť svoj marketingový mix trendom a vývoju svojho prostredia. Marketingové prostredie tvoria činitele a faktory mimo marketingu, ktoré ovplyvňujú schopnosť marketingového manažmentu spracovať a udržiavať úspešnú výmenu s cieľovými zákazníkmi. Na podnik majú veľký vplyv neisté marketingové prostredie a dynamické zmeny. Toto prostredie sa nedá prognózovať a často prináša veľké prekvapenia a škody. Avšak ponúka príležitosti aj riziko. Na pozorné sledovanie zmien v prostredí podnik využíva marketingový výskum a marketingový systém informácii.

1. Rozdelenie marketingového prostredia
1. 1 Makroprostredie

Vytvárajú širšie spoločenské vplyvy, ktoré pôsobia na celé mikroprostredie. Sú to demografické, ekonomické, prírodné, technologické, politické a kultúrne vplyvy.

1. 2 Mikroprostredie
Tvoria ho vplyvy, ktoré obklopujú podnik a ovplyvňujú jeho schopnosť slúžiť zákazníkom – firma, jej distribučné kanály, spotrebiteľské trhy, konkurenti a verejnosť.

1. 2. 1 Externé mikroprostredie
Schéma č. 1 – Externé mikroprostredie

1. 2. 2 Interné mikroprostredie
Z pohľadu ovplyvniteľnosti manažment kontroluje toto prostredie vtedy, ak firma dokáže dostatočne rýchlo reagovať svojou stratégiu štruktúry a organizačnej kultúry na externé mikroprostredie.
...

Kľúčové slová:

makroprostredie

mikroprostredie

interné mikroprostredie

externé mikroprostredie



Obsah:
  • Úvod
    1. Rozdelenie marketingového prostredia
    1. 1 Makroprostredie
    1. 2 Mikroprostredie
    1. 2.1 Externé mikroprostredie
    1.2.2 Interné mikroprostredie
    2. Ďalšie faktory ovplyvňujúce interné mikroprostredie
    2.1 Podniková kultúra
    2.2 Organizačné štruktúry v podniku
    2.2.1 Klasické organizačné štruktúry
    2.2.2 Ďalšie typy organizačných štruktúr
    2.3 Personálny marketing
    2.4 Psychologické faktory
    2.5 Komunikácia v organizácii
    3. Záver
    4. Zoznam použitej literatúry
    5. Zoznam schém
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko