Analýza rozdielu medzi generáciami používajúcimi sociálne siete v rámci miery sebahodnotenia
«»
Popis:
Názov
Analýza rozdielu medzi generáciami používajúcimi sociálne siete v rámci miery sebahodnotenia
Výskumný problém
Existuje štatisticky významný rozdiel medzi generáciami používajúcimi sociálne siete v rámci miery sebahodnotenia.
Cieľ výskumu
Cieľom výskumu je zistiť existenciu štatisticky významných rozdielov medzi generáciami používajúcimi sociálne siete v rámci miery sebahodnotenia.
Premenné vo výskume
Závislá: miera sebahodnotenia
Nezávislá: typ generácie
Kľúčové slová:
metodológia
sociálny výskum
analýza
Obsah:
- Výskumný problém
Cieľ výskumu
Premenné vo výskume
Úrovne merania
Hypotézy
Výskumná vzorka
Dotazník
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.