Analýza vnútorného prostredia podniku
Popis:
I. Teoretické východiská
1. Analýza silných a slabých stránok podniku, špecifické prednosti organizácie
Aby bolo podnikanie v neustále sa meniacom prostredí, v ktorom sa podnik nachádza úspešné, musí podnikateľ pri plánovaní budúcich cieľov a stratégie vychádzať z porovnania silných stránok a príležitostí podniku, eliminovať slabosti, prípadne hrozby, ktoré by mali mať negatívny dopad na podnik. Jedným z nástrojov na rýchle spracovanie prehľadu o strategickej situácii podniku je analýza SWOT, ktorá umožňuje odhaliť šance a riziká daného podniku pri jeho podnikaní. V praxi ide o jeden z najpoužívanejších nástrojov, slúžiacich ako východisko pre formulovanie stratégie podniku...
Kľúčové slová:
analýza vnutorného prostredia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.