Aplikácia diagnostiky v podmienkach poštového podniku
Popis:
– metódy, prístupy a návrhy diagnostiky procesov a činností v poštovom podniku
Swot analýza expresných služieb Slovenskej pošty a kuriérskej spoločnosti TNT
Táto semestrálna práca sa zaoberá diagnostikovaním expresných zásielok Slovenskej pošty a.s. a spoločnosti TNT-Express prostredníctvom vypracovania SWOT analýzy pre oba podniky. SWOT analýza je nástrojom strategického plánovania používaná na hodnotenie silných a slabých stránok, príležitostí a hrozieb. Zahrňuje monitorovanie marketingového interného aj externého prostredia organizácie.
Expresné zásielky sú poštové zásielky určené na rýchle zasielanie dokumentov, tovaru a iných predmetov s garantovanou lehotou prepravy.
Naša práca je rozdelená do 6 kapitol.
Prvá kapitola je venovaná charakteristike swot analýzy, čo je to a načo sa využíva. Druhá kapitola obsahuje postup uplatňovania swot analýzy a stratégie matice swot. V tretej kapitole sú popísané výhody a nevýhod aplikácie, chyby ktorým sa treba vyhnúť pri analýze. V štvrtej kapitole sú obsiahnuté podmienky a nároky aplikácie swot analýzy. Piata kapitola rozoberá expresné zásielky Slovenskej pošty a TNT-Express a tvorbu swot analýzy pre oba podniky. Závery a odporúčania popisujeme v šiestej kapitole.
Kľúčové slová:
Slovenská pošta
TNT
swot analýza
Zdroje:
- [1] SLÁVIK, Š.: Strategický manažment. SPRINT, Bratislava, 2005. ISBN 80-89085-49-0
- [2] 5www.eurea.sk/stary_web/projects/sep/.../ako_pripravit_swot.doc
- [3] prednášky z marketingu 2 ročník bakalárskeho štúdia odboru poštových služieb, fakulty PEDAS, Žilinskej univerzity
- [4] www.zadanie.sk
- [5] www.wikipedia.sk
- [6] www.posta.sk
- [7] www.tnt.sk
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.