Audit marketingovej komunikácie v podniku
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
13 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
11913 |
Posledná úprava
14.07.2019 |
Zobrazené
1 875 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
1. Charakteristika podniku
DOLBYP CONSULTING
DOLBYP CONSULTING je tréningovou a konzultačnou spoločnosťou. Od roku 2002 pomáha svojim klientom rozvíjať ich zamestnancov po odbornej, ale aj osobnej stránke. Hodnotami, ktoré vyznáva sú úspech, flexibilita, spojenie učenia s hrou a kvalita. Silnou stránkou spoločnosti sú ich ľudia a ich individuálny prístup ku každému klientovi. Motiváciou spoločnosti je s každým klientom udržiavať dlhodobý vzťah, sledovať jeho vývoj a na základe tejto dôkladnej znalosti mu pomáhať v dnešnom náročnom konkurenčnom prostredí k úspechu.
Kľúčové slová:
marketingový audit
tréningová potreba
reklama
promotion
marketingový mix
cenová politika
distribúcia
logistika
marketingová kontrola
Obsah:
- 1. Charakteristika podniku
2. Vyplnené dotazníky marketingového auditu
3. Vyhodnotenie
3. 1 Tabuľkové vyhodnotenie jednotlivých auditov
3. 2 Grafické znázornenie vyhodnotenia auditov
3. 3 Celkové vyhodnotenie auditu marketingovej orientácie podniku
Zhrnutie
Obsah
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.