Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Audit marketingovej komunikácie v podniku

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
13 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11913
Posledná úprava
14.07.2019
Zobrazené
1 875 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
1. Charakteristika podniku

DOLBYP CONSULTING

DOLBYP CONSULTING je tréningovou a konzultačnou spoločnosťou. Od roku 2002 pomáha svojim klientom rozvíjať ich zamestnancov po odbornej, ale aj osobnej stránke. Hodnotami, ktoré vyznáva sú úspech, flexibilita, spojenie učenia s hrou a kvalita. Silnou stránkou spoločnosti sú ich ľudia a ich individuálny prístup ku každému klientovi. Motiváciou spoločnosti je s každým klientom udržiavať dlhodobý vzťah, sledovať jeho vývoj a na základe tejto dôkladnej znalosti mu pomáhať v dnešnom náročnom konkurenčnom prostredí k úspechu.

Kľúčové slová:

marketingový audit

tréningová potreba

reklama

promotion

marketingový mix

cenová politika

distribúcia

logistika

marketingová kontrola



Obsah:
  • 1. Charakteristika podniku
    2. Vyplnené dotazníky marketingového auditu
    3. Vyhodnotenie
    3. 1 Tabuľkové vyhodnotenie jednotlivých auditov
    3. 2 Grafické znázornenie vyhodnotenia auditov
    3. 3 Celkové vyhodnotenie auditu marketingovej orientácie podniku
    Zhrnutie
    Obsah
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko