Audit marketingovej orientácie podniku
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
0 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
15577 |
Posledná úprava
02.12.2008 |
Zobrazené
734 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Charakteristika podniku
Akciová spoločnosť vznikla 28. 10. 1997 transformovaním sa zo spoločnosti s ručením obmedzeným založenej v roku 1996.
Jej predmetom činnosti je podľa výpisu z Obchodného registra predovšetkým:
- podnikanie v oblasti nakladania s odpadmi
- zhromažďovanie, preprava, skladovanie a zneškodňovanie odpadov
- výstavba ekologických stavieb
- vykonávanie občianskych a bytových stavieb
Spoločnosť bola založená na základe potreby riešiť otázku starej skládky, kde dochádzalo k trhaniu skládkového telesa, zvážaniu svahov do rokliny pod skládkou a častým požiarom uloženého odpadu....
Kľúčové slová:
odpadové hospodárstvo
Charakteristika podniku
Audit marketingovej orientácie
Audit marketingového mixu
Audit zhromažďovania vstupov
Audit managmentu výrobku
Audit cenovej politiky
Audit mix...
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.