Certifikácia systému kvality
«»
Popis:
Najjednoduchšie kvalitu možno charakterizovať ako schopnosť uspokojiť očakávané požiadavky odberateľa. Cieľom komplexného manažérstva kvality je dlhodobý úspech dosahovaný prostredníctvom spokojného odberateľa, zisk všetkých členov organizácie a jej celková prosperita. Systém manažérstva kvality je spôsob, ako organizácia riadi a kontroluje tie podnikateľské činnosti, ktoré súvisia s kvalitou. Systémy manažérstva kvality sú súčasťou systémov riadenia organizácie. Všetky organizácie sa usilujú o určitý spôsob, ako viesť a riadiť svoju činnosť. Systémy kvality slúžia na rozvíjanie povedomia, ako a prečo určité veci realizovať, a to tým, že dokumentujú postupy prác a dôkladne zaznamenávajú výsledky, ktoré poukazujú, čo bolo urobené.
Kľúčové slová:
ISO
norma
systém kvality
riadenie kvality
Obsah:
- ÚVOD 3
1 História systému noriem ISO RADU 9000 4
2 Medzinárodné organizácie pre ISO 4
3 Koncepcia systému manažérstva kvality podľa STN EN ISO 9000 6
4 Charakteristika STN EN ISO 9001:2001 7
5 Štruktúra noriem STN EN ISO 9000:2001 9
6 Požiadavky normy STN EN ISO 9001:2001 10
7 Osem princípov riadenia kvality podľa ISO 9000:2000 12
8 Prínos noriem ISO 9000 13
9 Záver 15
10 Bibliografia 16
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.