Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Československá obchodná banka

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
21322
Posledná úprava
21.03.2009
Zobrazené
6 226 x
Autor:
westgof
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pri marketingovej analýze, plánovaní, implementácii a kontrole potrebujú marketingoví manažéri informácie. Potrebujú byť informovaní o zákazníkoch, konkurentoch, sprostredkovateľoch a ďalších faktoroch trhu. Jeden marketér to charakterizoval takto: „Dobre riadiť podnik znamená riadiť jeho budúcnosť, a riadiť budúcnosť znamená pracovať s informáciami.“
Manažéri sa často sťažujú na nedostatok informácií správneho druhu alebo nadbytok nevhodných informácií. Ako sa má manažment dozvedieť o zmenách potrieb a nárokov zákazníkov, o nových iniciatívach a praktikách konkurencie, o nových spôsoboch distribúcie produktov a služieb? Odpoveď je len jedna: manažment si musí vybudovať, udržiavať a priebežne skvalitňovať účinný marketingový informačný systém.
Tento projekt pojednáva o niektorých nástrojoch marketingového systému implementovaných na Československej obchodnej banke. Snaží sa priblížiť postavenie banky na trhu prostredníctvom jednotlivých statí.

Kľúčové slová:

Československá obchodná banka

ČSOB

marketing

segmentácia

banka

finančné inštitúty



Zdroje:
  • www.csob.sk
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko