Charakteristika malej organizácie - Taxislužba
Popis:
Pokiaľ chce firma v dnešnom turbulentnom prostredí prosperovať, musí optimalizovať všetky svoje činnosti a aktivity. Malé firmy nemôžu byť výnimkou. Pokiaľ sa majiteľom malých firiem nedarí úspešne zvládnuť personálnu činnosť a problémy, ktoré výkon personálnej práce prinášajú, vedie to ku konfliktom a celkovej nespokojnosti zamestnancov, čo v konečnom dôsledku silne ovplyvňuje ekonomické výnosy daného podniku.
Kľúčové slová:
personalistika
taxislužba
charakteristika malej organizácie
fiktívna firma
personálny manažment
Obsah:
- Obsah
Úvod -3-
1 Základná charakteristika podniku -4-
1.1 Činnosť organizácie -4-
1.2 Zamestnanci -4-
1.2.1 Demografické členenie zamestnancov -4-
1.2.2 Kvalifikačné podmienky -6-
2 Opis organizačnej štruktúry -6-
3 Charakteristika organizačnej kultúry -7-
4 Funkcie personálneho manažmentu -7-
4.1 Formy pracovných zmlúv -8-
4.2 Popis práce -8-
4.3 Motivovanie zamestnancov -8-
Záver -10-
Zoznam použitej literatúry -11-
Obrázok 1 - Vek zamestnancov -4-
Obrázok 2 - Pohlavie zamestnancov -5-
Obrázok 3 - Dosiahnuté vzdelanie zamestnancov -5-
Obrázok 4 - Organizačná štruktúra podniku -6-
Zdroje:
- Jacques, E.: The Changing of a Factory. New York, Dryden Press 1952, s. 251
- A.Piškanin, J. Rudy, Ľ.Bajzíková, R.Sulíková, H.Šajgalíková,E.Wojčák: Manažment -
- Klasické teórie a moderné trendy, 2010, s.206
- internet
- zákon 56/2012 o cestnej doprave
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.