Popis:
Úvodom mojej práce by malo byť zamyslenie sa nad strávením obyčajného dňa každého jedného z nás. Určite každému z Vás sa vo Vašom harmonograme dňa objavuje nákup, či už ide o nákup potravín, ktoré uspokojujú jednu zo základných potrieb človeka, alebo o nákup drogérie, oblečenia či nákup obuvi, ktorý je práve predmetom mojej práce. Len málo z nás si všíma, čo všetko sa skrýva za obyčajným nákupom obuvi, veď nejde len o snahu výrobcu vyrobiť kvalitnú obuv, ale aj predať ju. S predajom je spojená dlhá cesta propagácie, komunikácie so zákazníkom, bojom s konkurenciou či jedinečnými službami spojenými s predajom. Cieľom mojej práce bolo analyzovanie tejto cesty v prevádzke Baťa v Banskej Bystrica. Mojou úlohou bolo jednak oboznámenie verejnosti so samotnou značkou Baťa, jej pôsobnosťou na Slovensku až po charakteristiku prevádzky v Banskej Bystrici, jej umiestnenie, vzhľad, usporiadanie tovaru cez prístup predavačiek k predaju až po definovanie silných a slabých stránok spomínanej prevádzky.
Kľúčové slová:
Pôsobnosť firmy
cieľ
základná charakteristika prevádzky
Baťa
ciele firmy
trhový segment
prezentácia