Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Charakterizovanie metód tvorby ceny podniku a popísanie procesu tvorby ceny

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
34892
Posledná úprava
15.06.2010
Zobrazené
1 153 x
Autor:
bandcamp
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úspech v podnikaní je vo veľkej miere závislí od toho ako sa presne v podniku nastavia ceny. V podniku sa môže vytvoriť vlastná cenová stratégia, ale tú treba neustále prispôsobovať aktuálnej situácii na trhu. Neexistuje preto žiadna zaručená cesta k úspechu. Je to všetko založené na šikovnosti a predvídavosti podnikateľa. Vo svojej práci som sa venoval cenovej stratégii a tvorbe cien v podniku. Hoci tieto dva pojmy vyzerajú na prvý pohľad rovnako je medzi nimi niekoľko rozdielov. Cenová stratégia je plán toho približne za akú cenu chceme výrobok na trhu ponúkať počas jednotlivých fáz jeho životného cyklu.

Zdroje:
  • Synek, M.: Manažérska ekonomika. Grada Publishing 2003.ISBN 80-247-0515-X.
  • Štangová, N.: Vybrané kapitoly podnikového hospodárstva. Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach 2006.
  • Sedlák M. a kol. : Podnikové hospodárstvo, Bratislava IURA EDITON 2007
  • Sedlák M. a kol. : Podnikové hospodárstvo, Bratislava Vydavateľstvo ALFA 1992
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko