Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Ciele reklamy

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
6 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19605
Posledná úprava
21.02.2009
Zobrazené
1 690 x
Autor:
jojka83
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Abstrakt

Cieľom seminárnej práce „Ciele reklamy“ je vymedziť ciele reklamy. Sú tu definované základné pojmy ciele a úlohy reklamy. V práci nie sú uvedené žiadne hypotézy a výskumy – práca má len čisto literárny charakter, ktorý by som v budúcnosti chcela využiť ako podklad mojej bakalárskej práci.
V dnešnej dobe reklama ovplyvňuje všetkých ľudí bez rozdielu veku, pohlavia, vzdelania, vyznania a národnostnej príslušnosti. Či už pozitívne alebo negatívne. Snaží sa apelovať na ich city, psychiku a snaží sa predať spotrebiteľovi aj výrobok, ktorý v skutočnosti ani nepotrebuje. Niektoré reklamy spotrebiteľa len ovplyvňujú, ale niektoré priam nasilu vnucujú výrobky. V niektorých reklamách to vedie k tzv. brain-washing–u = vymývaniu mozgov. Brain-washing využíva metódu neustáleho opakovania reklamy až spotrebiteľovi vsugeruje, že výrobok, ktorý reklama propaguje ,naozaj nevyhnutne potrebuje, či už priamo pre svoju potrebu, alebo pre svoje spoločenské uplatnenie.

Kľúčové slová:

reklama

ciele reklamy


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko