Popis:
Abstrakt
Cieľom seminárnej práce „Ciele reklamy“ je vymedziť ciele reklamy. Sú tu definované základné pojmy ciele a úlohy reklamy. V práci nie sú uvedené žiadne hypotézy a výskumy – práca má len čisto literárny charakter, ktorý by som v budúcnosti chcela využiť ako podklad mojej bakalárskej práci.
V dnešnej dobe reklama ovplyvňuje všetkých ľudí bez rozdielu veku, pohlavia, vzdelania, vyznania a národnostnej príslušnosti. Či už pozitívne alebo negatívne. Snaží sa apelovať na ich city, psychiku a snaží sa predať spotrebiteľovi aj výrobok, ktorý v skutočnosti ani nepotrebuje. Niektoré reklamy spotrebiteľa len ovplyvňujú, ale niektoré priam nasilu vnucujú výrobky. V niektorých reklamách to vedie k tzv. brain-washing–u = vymývaniu mozgov. Brain-washing využíva metódu neustáleho opakovania reklamy až spotrebiteľovi vsugeruje, že výrobok, ktorý reklama propaguje ,naozaj nevyhnutne potrebuje, či už priamo pre svoju potrebu, alebo pre svoje spoločenské uplatnenie.
Kľúčové slová:
reklama
ciele reklamy