Communication at Work
Popis:
Práca je obsahovo zameraná na komunikáciu v práci. Zameriava sa na základne aspekty komunikácie na pracovisku . Poukazuje na dôležitosť komunikačného procesu a na základne chyby pri komunikácii a zdôraznenie spätnej väzby . Načrtáva rady na efektívnu komunikáciu a čo spôsobuje zlá komunikácia v živote človeka a najmä na pracovisku
Kľúčové slová:
komunikácia
komunikačný proces
spätná väzba
zlá komunikácia
efektívna komunikácia
pracovisko
Obsah:
- Introduction 1
1 The Communication Process 2
2 Barriers to Communication 3
3 Active Listening 5
4 Feedback 6
5 Nonverbal Behaviors of Communication 7
6 Principles of communication at work 8
7 Speaking Hints 9
8 Interesting facts about communication 10
Conclusion 11
Bibliographic reference list 12
Addition 13
Zdroje:
- Pinker, Steven (1997). How the Mind Works. New York: W. W. Norton & Company
- Pearson, J. (1983). Interpersonal Communication. Glenview, Illinois: Scott, Foreman and Company
- Montana, Patrick J. & Charnov, Bruce H. 2008. Management. 4th ed. New York. Barron's Educational Series, Inc. Pg 333
- Berlo, D. K. (1960). The process of communication. New York, New York: Holt, Rinehart, & Winston
- Schramm, W. (1954). How communication works. In W. Schramm (Ed.), The process and effects of communication (pp. 3-26). Urbana, Illinois: University of Illinois Press
- Barnlund, D. C. (2008). A transactional model of communication. In. C. D. Mortensen (Eds.), Communication theory (2nd ed., pp47-57). New Brunswick, New Jersey: Transaction
- Butler, Gillian, Ph.D. and Hope, Tony, M.D. (1996). Managing Your Mind. New
- York: Oxford University
- Mehrabian, Albert and Susan R. Ferris, 1967, Inference of attitudes from nonverbal
- communication in two channels, Journal of Consulting Psychology 31:248-252.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.