Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Definícia a základné znaky marketingovej stratégie

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
27666
Posledná úprava
16.11.2009
Zobrazené
1 621 x
Autor:
mixalka5000
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Tak ako existuje v odbornej literatúre značný počet definícií marketingu, nachádzame v nej aj početné vymedzenia marketingových stratégií. Pre porovnanie uvádzame niektoré najčastejšie frekventované charakteristiky.
Veľmi jednoducho by sme marketingovú stratégiu mohli charakterizovať ako nástroj,, ktorým podnik transformuje ciele a podnikateľskú stratégiu do trhových aktivít,
Názov „marketingová stratégia“ naznačuje, že tvorba stratégií musí vychádzať z trhu – musí byť určovaná vonkajším prostredím – namiesto sústredenia sa na vnútornú organizáciu podniku. Slovo „stratégia“ odvodené od gréckeho stratégos (vojvodca, generál) vyjadruje, že proces musí byť aktívny a nie reaktívny a že úlohou je prostredie ovplyvňovať a nie pasívne reagovať na vplyvy z prostredia.

Kľúčové slová:

marketing

Marketingove strategie


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko