Diagnostika Track&Trace systému v Slovenskej pošte pomocou banchmarkingu a analýzy SWOT
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,4 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3648 |
Posledná úprava
05.05.2017 |
Zobrazené
6 912 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Táto semestrálna práca sa zaoberá diagnostikovaním technológie Track and Trace v premiestňovacom procese Slovenskej pošty, ktorý je prostredníctvom benchmarkingu porovnávaná s uplatňovaním tejto technológie v spoločnosti DHL.
Technológia T& T sa realizuje systémom sledovania toku zásielok, ktorý zdokumentuje celú cestu zásielky od miesta podania po miesto dodania. Jej cieľom je s pomocou On-line komunikácie zodpovedať otázky o mieste, kde sa zásielka v danom okamihu nachádza, až po otázky súvisiace s doručením zásielky.
Práca vznikla na základe požiadavky k udeleniu zápočtu z predmetu Diagnostika v poštových službách. Je určená všetkým, ktorí majú záujem oboznámiť sa s touto dôležitou problematikou. Dúfame, že prostredníctvom nej aspoň čiastočne prispejem k rozšíreniu poznania čitateľa a vyvoláme v ňom záujem, hlbšie sa ponoriť do tejto témy, aj prostredníctvom iných zdrojov.
Pri písaní sme vychádzali najmä z dostupnej literatúry a odborných časopisov, ktoré sa danej problematike venujú a z vedomostí získaných štúdiom na Žilinskej univerzite. Pomerne veľké zastúpenie zdrojov má však aj internet. Pri práci sme sa snažili spolupracovať a skĺbiť naše názory a získané vedomosti v tejto oblasti.
Kľúčové slová:
diagnostika
track and trace
DHL
SP
benchmarking
SWOT analýza
track and trace
expresné zásielky
Obsah:
- Úvod
1 Benchmarking
1.1 Vývoj benchmarkingu
1.2 Druhy benchmarkingu
1.3 Fázy benchmarkingu
1.4 Cena benchmarkingu
1.5 Predpoklady úspešnej realizácie benchamrkingu
1.6 Benchmarking na slovensku
2 Analýza swot
2.1 Analýza príležitostí a rizík (o - t analýza)
2.2 Analýza silných a slabých stránok (s - w analýza)
2.3 Proces a úloha swot analýzy
3 Track and trace
3.1 Track and trace v slovenskej pošte, a.s.
3.2 Track and trace v dhl slovensko
3.3 Expresné zásielky
3.4 Kritériá benchmarkingového porovnania
3.5 Možné smery zlepšenia systému t&t v slovenskej pošte
3.6 Aplikácia swot analýzy
Záver
Zoznam bibliografických odkazov
Zdroje:
- SLÁVIK, Š.: Strategický manažment. SPRINT, Bratislava, 2005. ISBN 80-89085-49-0
- LESÁKOVÁ, D.: Strategický marketingový manažment. NETRI, Hronský Beňadik, 2000. ISBN 80-968904-8-4
- SLÁVIK, Š.: Strategické riadenie podniku. SPRINT, Bratislava, 1999. ISBN 80-88848-41-5
- VEBER, J.: Management. Management Press, Praha, 2000. ISBN 80-7261-029-5KOONTZ, H., WEIHRICH, H.: Management. VICTORIA PUBLISHING, Praha, 1993. ISBN 80-85605-45-7
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.