Elektronický obchod
«»
Popis:
Semestrálna práca o elektronickom obchode, jeho zriadenie, výber internetového pripojenia, reklamné bannery na web stránke. Cieľom tejto práce je vytvorenie elektronického obchodu. Práca je rozdelená do piatich kapitol. V prvej časti uvádzam základné identifikačné informácie o firme. Nakoľko som si zvolila fiktívnu firmu, sú tu uvedené len stručné údaje. Druhá kapitola informuje o možnostiach pripojenia do internetu. Mojou úlohou bolo zvoliť jeden typ pripojenia na základe lokality, v ktorej sa moja firma nachádza. Podrobne tu analyzujem jednotlivé možnosti, ich výhody a nevýhody. Tretia kapitola je venovaná výberu webhostingu. Porovnávam tu jednotlivých poskytovateľov free hostingu a na základe stanovených požiadaviek si jedného vyberiem. V štvrtej časti popisujem postup pri tvorbe www stránky. Nájdete tu štruktúru stránky a popis nákupného košíka. Záverečná časť je venovaná tvorbe internetovej reklamy. Uvádzam tu príklady bannerov, ktoré som vytvorila. Dúfam, že touto prácou sa bližšie oboznámite s problematikou vytvorenia elektronického obchodu a zároveň Vám poslúži ako pomôcka pri tvorbe vlastnej stránky s e-shopom.
Kľúčové slová:
elektronický obchod
eshop
reklama
webhosting
webstránka
banner
Obsah:
- ÚVOD 3
1 IDENTIFIKÁCIA FIRMY 4
2 PRIPOJENIE DO INTERNETU 5
2.1 Spôsoby pripojenia 5
2.2.1 WIFI PRIPOJENIE 5
2.2.2 ADSL PRIPOJENIE 7
2.2.2.1 DRUHY ADSL 8
2.2 Porovnanie služieb SLOVANET a T-Com 9
2.3 Výber spôsobu pripojenia do internetu na základe vykonanej analýzy 10
3 VÝBER WEBHOSTINGU 13
3.1 Zoznam FREE webhostingov 14
3.2 Požiadavky na webhosting 15
3.3 Analýza výberu free webhostingu 16
4 TVORBA WWW STRÁNKY 19
4.1 Štruktúra stránky 19
4.2 Nákupný košík 20
5 TVORBA INTERNETOVEJ REKLAMY 21
ZÁVER 22
POUŽITÁ LITERATÚRA 23
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.