Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Etika marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
17124
Posledná úprava
19.12.2008
Zobrazené
1 198 x
Autor:
majuska6
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Kľúčovým faktorom podnikateľského úspechu sa stal marketingový systém. Vytvárajú a uplatňujú ho tak veľké ako aj malé podniky, pričom všetky chcú byť úspešné. Marketing predstavuje koncepciu riadenia a podnikania, ktorá je orientovaná na uspokojovanie potrieb a želaní zákazníkov. Nie všetci marketingoví manažéri však postupujú podľa uvedenej marketingovej koncepcie. Pri práci na uspokojovaní potrieb a želaní zákazníkov a pri budovaní vlastného úspechu uplatňujú mnohé firmy diskutabilnú marketingovú prax. V snahe čo najrýchlejšie dosiahnuť čo najväčší zisk zabúdajú na dobré mravy.

Kľúčové slová:

Etika

marketing

dobré mravy



Zdroje:
  • Etika marketingu, Eva Hanuláková
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko