Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Etika v marketingu

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
7 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
19769
Posledná úprava
20.02.2009
Zobrazené
1 884 x
Autor:
lucka27
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Marketingovú etiku (alebo etiku v marketingu) môžeme chápať ako aplikáciu morálnych štandardov do firiem, do ich marketingového rozhodovania a správania sa na trhu. Marketingovú etiku možno hodnotiť z pohľadu vlastností produktu, „férovosti“ stanovenia ceny, vplyvu na distribučné kanály, pravdivosti a poctivosti reklamy, ako aj rešpektovania súkromia zákazníkov. V posledných rokoch do tejto oblasti pribúda aj rešpektovanie etických zásad pri práci s databázami zákazníkov, pri realizácii marketingových výskumov, ale aj pri segmentácii alebo pri výbere cieľového trhu.

Kľúčové slová:

etika v marketingu

etika a marketingový mix

etika

marketing



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko