Externá komunikácia
Popis:
1 Externá komunikácia v podniku
Komunikácia zohráva pri vykonávaní manažérskej profesie priam nezastupiteľnú úlohu. Ak si rozoberieme ktorúkoľvek definíciu, alebo základný poznatok manažérskej teórie zistíme, že sa s ňou stretávame na každom kroku.
Žiadna organizácia nemôže existovať bez aktívnych väzieb s okolitým prostredím. Je systémom, ktorý reaguje s inými systémami a zároveň sa člení na podsystémy, medzi ktorými je potrebné zabezpečiť koordináciu činností. Nech ide o akúkoľvek organizáciu jej srdce a cievny systém tvorí tvorba, prijímanie, vysielanie a spracúvanie informácií smerom von i dovnútra. Organizácie teda predstavujú komunikujúce systémy.
V tejto práci sa zameriame na externú zložku komunikácie. Úlohou externej komunikácie je vytvoriť u tých skupín ľudí, ktoré majú vplyv na aktivity spoločnosti, pozitívne postoje, vybudovať povedomie a kredit dôveryhodnosti pre firmu aj pre jej produkty....
Kľúčové slová:
externá komunikácia
marketingová komunikácia
Obsah:
- 1 Externá komunikácia v podniku 3
2 Marketingová komunikácia 3
2.1 Uplatňovanie marketingovej komunikácie 4
Záver 5
Príloha 6
Literatúra 7
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.