Heineken - semestrálka na marketing
Popis:
Túto semestrálnu prácu sme sa rozhodli písať o spoločnosti Heineken a.s. Spoločnosť HEINEKEN Slovensko patrí do pivovarníckej skupiny HEINEKEN, ktorá má vo svete najširšie zastúpenie. Spoločnosť je najväčšou pivovarníckou skupinou v Európe a treťou najväčšou na svete. HEINEKEN na Slovensku reprezentujú tri spoločnosti, Heineken Slovensko a.s., Heineken Slovensko Sladovne a.s. a Heineken Slovensko Distribúcia s.r.o., ktoré zamestnávajú takmer 700 ľudí na území celého Slovenska.
V tejto práci sa teda budeme zaoberať skúmaním prostredia, v ktorom podnik poskytuje svoje služby, výrobky, aké má podnik príležitosti ale aj nebezpečenstvá, ktoré na podnik pôsobia a ktoré mu môžu uškodiť.
Kľúčové slová:
Marketing
BCG
GE
SWOT
analýza prostredia podniku
zamestnanci
obchodní partneri
Obsah:
- 1 Charakteristika podniku 4
1.1 História 4
1.2 Poslanie podniku a vízia do budúcnosti 5
1.3 Výrobkové portfólio 6
1.4 Zamestnanci 8
1.5 Obchodní partneri 8
1.6 Ekonomické ukazovatele1 9
2 Súčasná situácia v odvetví na trhu 10
2.1 Špecifikácia trhu 10
2.2 Trhový potenciál 10
2.3 Trhová kapacita 10
2.4 Trhový podiel podniku 10
2.5 Relatívny trhový podiel 11
3 Analýza marketingového prostredia 13
3.1 Analýza prvkov mikroprostredia a makroprostredia podniku 13
3.2 SWOT analýza podniku 15
4 Marketingový informačný systém 21
4.1 Popis marketingového informačného systému 21
4.2 Zostavenie dotazníka na prieskum spokojnosti zákazníka 21
5 Analýza produktového portfólia podniku 22
5.1 Matica BCG 22
5.2 Model GE 23
6 Produktová a cenová politika podniku 24
6.1 Popíšte produktovú politiku podniku 24
6.2 Popíšte cenovú politiku podniku 25
7 Distribučná a komunikačná politika podniku 25
7.1 Distribučná politika podniku 25
7.2 Komunikačná politika podniku 26
8 Záverečná hodnotiaca správa 27
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.