Hodnotenie reklamnej kampane Budwar
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
10 x |
Veľkosť
1,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
18507 |
Posledná úprava
16.01.2009 |
Zobrazené
1 686 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Pivovar Budějovický Budvar, n. p. je dlhodobo jedným z najúspešnejších potravinárskych podnikov v Českej republike.je Takmer polovica produkcie je vyvážaná do viac ako 50 štátov. Kvalita a jedinečnosť piva z Budějovického Budvaru je založená na použití domácich surovín. K výrobe sa využívajú najmodernejšie technológie, zároveň sa však úzkostlivo dbá na dodržanie tradičných postupov, aby bola zachovaná originálna kvalita a nenapodobiteľná chuť.
Kľúčové slová:
Marketingová situácia a ciele
Cieľ kampane
Komunikačná stratégia
Kreatívna stratégia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.